کد خبر:4418
پ

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه میزان شهریه دانشجویی هر یک از دانشگاه‌ها با مصوبه هیأت امنای هر دانشگاه تعیین می شود، گفت: برای ترم مهر ماه وزارت ارتباطات قول مساعدت داده است تا از نظر سرعت و تعرفه اینترنت با افزایش هزینه روبرو نباشیم.

 

 

به گزارش روزانه نیوز علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها تجربه آموزش الکترونیکی در بستر فضای مجازی را در ترم گذشته دارند، گفت: نیم سال تحصیلی مهر ماه نسبت به ترم گذشته از کیفیت آموزش بهتری برخوردار است؛ چراکه اساتید دانشگاه‌ها در ایام تابستان به تولید محتوا پرداخته و آمادگی کامل صد درصدی را برای آموزش در فضای مجازی دارند.

 

 

  میزان شهریه دانشجویی هر یک از مراکز علمی بر اساس تصمیمات هیأت امنای دانشگاه‌ها است

 

 

وی افزود: میزان شهریه دانشجویی هر یک از مراکز علمی بر اساس تصمیمات هیأت امنای دانشگاه‌ها است به طوری که آنها میزان افزایش شهریه را مشخص کرده و به تصویب می‌رسانند. این در حالی است که شهریه ثابت دانشجویان به طور کلی ثابت بوده اما شهریه متغیر آنها بستگی به نظر هیأت امنای دانشگاه‌ها دارد.

 

 

 قول مساعد وزارت ارتباطات برای کاهش هزینه اینترنت دانشگاه‌ها

 

 

خاکی صدیق تصریح کرد: با توجه به برگزاری نیم سال تحصیلی مهرماه در بستر فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری کاهش هزینه اینترنت دانشگاه‌ها و افزایش کیفیت قول مساعدت داده است و امیدواریم با توجه به تجربه ترم گذشته شاهد وضعیت بهتری از نظر کیفیت آموزشی در مراکز علمی در سراسر کشور باشیم./ فارس

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید