کد خبر:11396
پ

معاون هماهنگ کننده ناجا خطاب به دانش آموختگان دوره ۴۱ دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای همگان حجت و راهنما است، تاکید کرد: با حفظ روحیه ولایی، انقلابی، جهادی و حرفه‌گرایی در اجرای ماموریت‌های پیش رو، پرتوان و مقتدرانه حضور پیدا کنید.

به گزارش روزانه نیوز ، سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم دانش آموختگی دانشجویان (دوره ۴۱) دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور مقام معظم رهبری اظهار داشت: از فرمایشات فرماندهی معزز کل قوا مدظله العالی کمال فیض و بهره را بردیم و سخنان مقام معظم رهبری برای همگان حجت و راهنما است.

وی افزود: پس از فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی دیگر سخنرانی و صحبت جایی ندارد، اما به شما جوانان پرشوری که در این میدان حضور دارید و توفیق حاصل شد که امروز مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح از جمله دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین در محضر مقام معظم رهبری برگزار شود، تبریک می گویم.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این مراسم ادامه داد: معظم له از شما جوانان به عنوان جوانان «کارآزموده» و «آماده برای انجام ماموریت ها» یاد کردند و شما عزیزان را با این توصیفات زیبا خطاب کردند؛ قدر خودتان را بدانید و برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از فرصت ها بهره ببرید.

سردار نوری نژاد در ادامه خطاب به دانش آموختگان دوره ۴۱ دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد: با حفظ روحیه انقلابی، ولایی، جهادی و حرفه گرایی در اجرای ماموریت های پیش رو، پرتوان و مقتدرانه حضور پیدا کنید.

وی با اشاره به برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح به صورت مشترک و ویدئو کنفرانسی و با حضور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فرماندهی معزز کل قوا (به صورت ارتباط تصویری) تاکید کرد: برگزاری چنین آئینی بیانگر وحدت و همدلی نیروهای مسلح است و باید چون گذشته همواره با چنین وحدت مثال زدنی در مقابل هر گونه تهدید به ویژه توطئه های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی بایستیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و روستاها برای برقراری نظم و امنیت به صورت شبانه روزی تلاش می کند و درچنین شرایطی که ویروس منحوس کرونا شیوع پیدا کرده؛ نیروی انتظامی ماموریت هایش را تعطیل نکرده و نمی کند ، بلکه چون همیشه برای خدمت به مردم در خط مقدم حاضر است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی بالاترین سرمایه ناجا است، ادامه داد: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است با پیش بینی تمهیدات و امکانات لازم به حفظ سلامتی جسم و روح کارکنان خدوم نیروی عظیم انتظامی می اندیشیم و صیانت از سلامت کارکنان را اولویت دار ترین راهبرد خود می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط آحاد فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان و سربازان ناجا خاطر نشان کرد: بر مبنای تصمیمات دقیق و روشنی که در همه عرصه های ماموریتی برای پیشگیری از ابتلای سبزپوشان ناجا به این ویروس منحوس گرفته ایم، باید بگویم بحمداله دچار کمترین آسیب ها در این زمینه بوده ایم.

وی ادامه داد: توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا به لحاظ تجمع جمعیت در این اماکن، یکی از جدی ترین راهبردهای نیروی انتظامی در این ایام بوده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: در فرآیند مقابله با شیوع ویروس کرونا برانجام اقدامات پیشگیرانه بسیار اهمیت می دهیم و در این فرآیند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در تزریق امکانات و مقدورات پیشگیرانه جهت صیانت از سلامت کارکنان و سبزپوشان ناجا محدودیتی نداریم.

وی با اشاره به شعار نیروی انتظامی در روند مقابله با ویروس کرونا با عنوان «مالک دستان خود باشید» خاطر نشان کرد: همچنان که ماموریت های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست اما رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با کرونا در همه ماموریت ها و امور یک ارجح و اولویت اساسی است.

سردار نوری نژاد با آرزوی اینکه ان شاء الله با توجه همگانی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم، از حضور باصلابت، مقتدرانه  و آماده دانش آموختگان دوره ۴۱ دانشگاه علوم انتظامی امین قدردانی کرد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید