کد خبر:3101
پ
به گزارش روزانه نیوز کامران گردان در یازدهمین صحن شورا با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان امر از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان همدان، ۵۳ نفر مبتلا به ویروس کرونا هستند که این مهم در کشور ۱۴۳ نفر است؛ گفت: در حال حاضر طی 7 روز گذشته هیچگونه فوتی بیماری کرونا در استان همدان نداشته‌ایم؛ از این‌رو باید این موقعیت استان، حفظ شود تا به وضعیت سفید برسیم.
وی معتقد است: خروجی تصمیمات ستاد کرونا در استان، نشان می‌دهد که به خوبی پاسخ داده است؛ از این‌رو شرایط حال حاضر به خوبی کنترل شده است.
 ممانعت چادر زدن در پارک‌ها در تعطیلات عید فطر
گردان از ممانعت چادر زدن در پارک‌ها در تعطیلات عید فطر از طریق شهرداری و نیروی انتظامی خبر داد و با اشاره به پیشنهاد ممانعت از ورود مسافران به استان، گفت: در این زمینه به هیچ‌وجه نمی‌توانیم خلاف تصمیم ستاد ملی کرونا اقدامی انجام شود؛ از این‌رو از سپاه، ارتش گرفته تا شهرداری بر اساس مصوبات این ستاد، عمل می‌کنند.
وی تأکید کرد: باید تصمیم‌گیری در زمینه کرونا، استانی باشد؛ اما متأسفانه تمامی تصمیمات به صورت کشوری است.
رئیس شورای شهر همدان از عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در استان همدان به دلیل شرایط نامناسب بحران کرونا، خبر داد و افزود: این راهپیمایی بزرگ در 128 شهر کشور ضمن رعایت طرح فاصله اجتماعی، برگزار می‌شود.
گردان در پایان ضمن قدردانی از اقدامات مناسب کادر سلامت و پزشکی استان، گفت: برای مقابله با ویرویس کرونا، مدیریت‌شهری همدان، وظایف قانونی خود را انجام می‌دهد.
 ضرورت تبدیل روابط‌عمومی‌ها به روابط‌عمومی نوین

 

رئیس شورای شهر همدان همچنین در این نشست با حضور مدیر روابط‌عمومی استانداری همدان ضمن گرامیداشت روز «ارتباطات و روابط‌عمومی» به فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی، گفت: عصر حاضر به عصر اطلاعات معروف است؛ از این‌رو روابط‌عمومی، ویترین هر سازمان محسوب می‌شود.
کامران گردان با تأکید بر اینکه هدف نهایی روابط‌عمومی‌ها باید نفوذ در افکار عمومی در راستای منفعت جامعه و سازمان متبوع خود باشد؛ افزود: ضروری است روابط‌عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزار نوین به روابط‌عمومی نوین تبدیل شود تا به تدریج به جایگاه واقعی خود برسند.
به گفته وی؛ روابط‌عمومی‌ها می‌توانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند و با جلب اعتماد مردم، نسبت به دلگرمی مردم از نظام و سازمان‌های متبوع کمک کنند؛ البته در این میان، توجه مدیران به روابط‌عمومی‌ها زمینه‌ساز ارتقای جایگاه آنها خواهد بود.
گردان تأکید کرد: روابط عمومی‌ها برای جلب اعتماد مردم باید عملکرد مجموعه را به‌موقع، صریح و صادقانه منعکس کنند.
 قدردانی از کسب عنوان شهردار و روابط‌عمومی برتر

 

رئیس شورای شهر همدان ضمن قدردانی از عملکرد روابط‌عمومی شورای شهر، اظهار کرد: کسب عنوان شهرداربرتر و روابط‌عمومی برتر شهرداری همدان در استان قابل قدردانی است.
گفتنی است؛ در پایان جلسه شورای از مجموعه روابط‌عمومی شورا و مدیر روابط‌عمومی استانداری همدان به مناسبت روز «ارتباطات و روابط‎عمومی» تقدیر به عمل آمد.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید