کد خبر:6016
پ

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: انتشار آمار بخش مسکن شهریور ماه با سر و شکلی جدی در چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز، محمود محمودزاده، معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز بی ‌اطلاعی از گمانه‌زنی شکل گرفته مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن سیاست‌های ملکی جدید به منظور سامان بازار مسکن، گفت: مجموع راهبردهای دولت در حوزه مسکن به 2 بخش مالیات‌های تنظیمی و افزایش تولید مسکن تعلق دارد که راهبرد جدیدی نیست. در حقیقت حوزه مرتبط با سیاست‌های مالیاتی در وزارت اقتصاد و دارایی و بخش مرتبط با ساخت مسکن در وزارت راه و شهرسازی پیگیری می‌شود.

معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به روند طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، تصریح کرد: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دولت، مصوبات کمیسیون‌های تخصصی خود را گرفته و هم اکنون در نوبت طرح در هیئت دولت است.

وی در تشریح تاثیر مالیات‌های تنظیمی در بازار مسکن، گفت: اقدامات مذکور، قطعا بر روند خروج تقاضاهای سرمایه‌ای و هدایت آن به بخش تولید اثرگذار است و بازار مسکن به کمک ساخت واحدهای مسکونی و تبدیل شدن به کالای مصرفی سامان خواهد یافت.

*انتشار آمار بخش مسکن از سر گرفته می‌شود

محمودزاده با اشاره به منتشر نشدن آمار بخش مسکن در مردادماه، اظهار داشت: ساختار بیان آمار بخش مسکن دچار تغییر شده و با اصلاح ساختار در قالب چهارچوب جدید منتشر خواهد شد.

این مقام مسئول در توضیح زمان منتشر شدن دوباره آمار مرتبط با بخش مسکن، گفت: انتشار آمار بخش مسکن شهریور ماه با سر و شکلی جدی در چند روز آینده از سر گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید