کد خبر:28196
پ

در حالی که عده‌ای در داخل کشور و برخی معاندین در خارج از کشور، به دنبال تخریب کاندیداهای ریاست جمهوری بویژه نیروهای جبهه انقلاب اسلامی هستند، در گافی عجیب و خنده‌دار، BBC فارسی بار دیگر اقدام به عملیات تخریبی نمود که اینبار تیرش به سنگ خورد.

به گزارش “روزانه نیوز” ساعاتی قبلی شبکه معاند بی‌بی‌سی فارسی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که برخی خبرگزاری‌های داخلی، از جمله خبرگزاری مهر و شبکه اطلاع رسانی دانا، حضورشان در نشست خبری رستم قاسمی (کاندیدای ریاست جمهوری 1400) را تکذیب کرده و اعلام داشتند که لوگوی آنها بصورت جعلی در مقابل قاسمی قرار گرفته است.

 

بی‌بی‌سی

اما مستندات ارائه شده به روزانه نیوز نشان میدهد که خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر و همچنین شبکه اطلاع‌رسانی دانا در این نشست حضور داشتند و لینک اخبار و گزارش تصویری آنها موجود است.

لینک خبر درج شده در خروجی خبرگزاری مهر:

خبر مهر

لینک گزارش تصویری عکاس خبرگزاری مهر :

مهر خبرگزاری

لینک خبر پایگاه اطلاع رسانی دانا:

دانا

همچنین ویدیوی پرسش خانم کرمانی، خبرنگار دانا از رستم قاسمی به دست ما رسیده است:

کرمانی دانا

و ویدیوی پرسش ایشان به شرح زیر است:

 

***************************************

به نظر می‌رسد که گروهی به دنبال تخریب نیروهای انقلابی جهت تضعیف و کاهش مشارکت در انتخابات و همچنین تشویش اذهان عمومی هستند که از رسانه های متعهد و مسئولیت پذیر انتظار می‌رود تا برخوردی جدی با این اتفاق داشته باشند.

البته طبیعی است که رسانه معاندی همچون BBC فارسی با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، به دنبال تخریب نیروهای انقلاب باشد اما سؤال اینجاست که چرا برخی از رسانه ها و افراد درون کشور نیز، با این حرکت‌های ناشیانه همسویی کرده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند؟

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید