کد خبر:4795
پ

کلام معترضانه‌ مجید مجیدی، بیان هنرمندانه و موقعیت‌شناسانه این بی‌تابی و واکنش عالمانه و دردمندانه به اقدام آن بیماران عفین و بی‌ارزش فکری و اعتقادی، در دنیای متعفن از شکم‌بارگی حرامخواران مستکبر حاکم است.

به گزارش«روزانه نیوز»؛انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در حمایت از موضع‌گیری مجید مجیدی در جشنواره فیلم ونیز و هتک حرمت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت پیامبر اسلام(ص) بیانه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجید مجیدی، هنرمند انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی فراتر از زمان و مرزهای جغرافیایی، نیاز فطری بشر، و ضرورت کنونی جهان است.

انقلاب اسلامی پردازنده نگره «حمایت از مظلوم» و «مبارزه با ستمگر» در دنیای آکنده از ظلم و ستم امروز است که دستاورد مؤمنانه روح خدا در کالبد زمان، حضرت امام خمینی(ره)، از اسلام ناب محمدی(ص) است. دین حضرت محمد(ص)، آن بهانه خلقت، که همه هستی ملک و ملکوت، حتی معاندان و کینه‌ورزان کور جهان به طفیل وجود او به وجود آمده‌اند، و به سبب هستی سلاله مطهرش حضرت صاحب‌الزمان(عج)، زندگی می‌کنند. مجید مجیدی هنرمند این انقلاب است و همانند دیگر هنرمندان این عرصه به خصوص سینماگران انقلاب و دفاع مقدس در گستره جهانی، جسارت بیشرمانه‌ مسخ‌شدگانِ مجنونِ شیطان را به ساحت پاک و مقدس پیامبر خاتم (ص) برنمی‌تابد.

محمد(ص) دنیای ما، آخرت ما، دین ما، ایمان ما، هستی ما، آبروی ما، عزت ما، شکوه ما، عزت ما، و صلابت ماست. او مایه آرامش و آسایش و رستگاری و راستی و درستی ماست، اساس فرهنگ و هنر و علم و دانش ما و تقوای ماست، مبنای تقدس و مبارکی تولد و حیات و شهادت ما، و امید رهایی و نتجات ما و… و در یک کلام «همه چیز» ماست. محمد(ص)همه چیز ما انسان‌هاست. همه! و تبعاً جسارت به او، جسارت به همه انسان‌هاست.

کلام معترضانه‌ مجید مجیدی، بیان هنرمندانه و موقعیت‌شناسانه این بی‌تابی و واکنش عالمانه و دردمندانه به اقدام آن بیماران عفین و بی‌ارزش فکری و اعتقادی، در دنیای متعفن از شکم‌بارگی حرامخواران مستکبر حاکم است.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، در هنگامه‌ برگزاری «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت»؛ رویدادی که بیش از ده هزار نفر از هنرمندان و دست‌اندرکاران سینمای انقلاب و دفاع مقدس، و مقاومت را گردهم آورده است، با تأسی از مقام معظم رهبری و به نمایندگی از همه آزادگان هنرمند جهان اقدام ناشایست، ابلهانه و مغرضانه رسانه حقیر شارلی ابدو را در جسارت به ساحت پاک‌ترین موجود خلقت محکوم نموده و ضمن ابراز تنفر از دست‌اندرکاران بی‌ارزش آن نشریه و حامیان سیاسی و اقتصادی آنان، آن بیچارگان مفلوک را از تکرار این حماقت برحذر می‌دارد.

سلام بر کسانی که راه هدایت را تبعیت می‌کنند.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس
و شانردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

 

منبع/ خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید