کد خبر:3316
پ

به گزارش روزانه نیوز حسین افشاری در ستاد مقابله، مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان همدان افزود : به هر میزان که طبق ضوابط تعیین شده واجد شرایط داشته باشیم این تسهیلات تعلق می گیرد و دستگاههای اجرایی ذیربط باید در اطلاع رسانی موضوع به زیرمجموعه ها اقدام کنند.

وی نقش اتاق اصناف را در این مهم حائز اهمیت دانست و تصریح کرد : دغدغه های اتاق اصناف و واحدهای صنفی باید از طریق سازمان سمت به مرکز منتقل شود تا در صورت نیاز در نحوه توزیع تسهیلات مد نظر قرار گیرد.

افشاری با اشاره به ضرورت توجه به خود مراقبتی و توصیه های بهداشتی برای مهار ویروس کرونا اظهار کرد : با توجه به ضرورتهای اجتماعی و اقتصادی با تعیین ضوابط و پروتکل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا برخی از فعالیتها از سر گرفته شد اما این به معنی رفع خطر نیست .

وی با بیان اینکه کاهش حساسیت مردم و محدودیتها و طرحهای فاصله گذاری باعث افزایش شیوع ویروس کرونا در برخی از مناطق شده است افزود : سفرهای احتمالی تعطیلات پیش رو می تواند خطراتی را بهمراه داشته باشد و باعث انتقال ویروس از مناطق آلوده و شیوع آن در مناطق دیگر بشود.

فرماندار همدان یادآور شد : عدم برگزاری مراسم نماز جمعه، روز قدس و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) نشان از اهمیت سلامت مردم دارد و لذا همچنان باید از برگزاری مراسم جمعی و غیر ضروری خوددادری کنیم.

وی تاکید کرد : فعالیت تالارها و رستورانها، برپا کردن چادرهای مسافرتی، فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز و کارتن بدستها همچنان در سطح شهرستان همدان ممنوع است .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید