کد خبر:11390
پ

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، بخشنامه سرانه کمک هزینه خدمات مثبت زندگی را به مدیران کل بهزیستی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روزانه نیوز، از سازمان بهزیستی کشور، بر اساس این بخشنامه هدف کمی در هر مرکز ۴۵۰ پرونده تعریف شده که مبلغ ۴۰۰ هزار ریال برای انجام مصاحبه و تشکیل هر پرونده در برآورد شده است و همچنین هزینه بازدید به ازای هر بازدید مبلغ ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده که این مبالغ بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه و در صورت تایید مدیر کل استان، پرداخت می شود.
همچنین برای انجام امور مددکاری متناسب با خدمات ارائه شده به ازای هر پرونده مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و برای انجام فعالیت های جامعه محور ومحله محور نظیر آموزش، آگاه سازی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معلولیت ها، ارائه خدمات سالمندی، برنامه های فرهنگی، ورزشی و اطلاع رسانی نیز به ازای هر پرونده مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است که ارائه گزارش سیستمی و ارسال توسط مرکز به بهزیستی شهرستان و سپس تایید بهزیستی شهرستان و مدیر کل استان، پرداخت خواهد شد.
بنا به این گزارش، سقف مبلغ دریافتی هر مرکز تا پایان سال و پس از انجام تمامی مراحل، معادل یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال خواهد بود که این مبالغ به صورت متمرکز پرداخت می شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید