کد خبر:11636
پ

مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی به منظور دسترسی جامعه علمی کشور به میکروارگانیسم های استاندارد یا دارای کاربرد صنعتی و آزمایشگاهی ازکلیه محققان کشور دعوت می کند ضمن اهداء سوش‌های میکربی خود و مشارکت در این طرح ملی، از خدمات و تخفیفات ویژه بانک میکروارگانیسم‌ها برخوردار شوند.

به گزارش روزانه نیوز ، این مرکز به منظور دسترسی جامعه علمی کشور به میکروارگانیسم‌های استاندارد یا دارای کاربرد صنعتی و آزمایشگاهی از کلیه محققان کشور دعوت می کند ضمن اهداء سوش‌های میکربی خود و مشارکت در این طرح ملی، از خدمات و تخفیفات ویژه بانک میکروارگانیسم ها به شرح ذیل برخوردار شوند.

۱-صدور گواهینامه اهداء با کد مرکز ملی ذخائر ژنتیکی و زیستی ایران به نام فرد یا مرکز اهداء کننده
۲-  امکان بهره برداری از منابع اهداء شده به مرکز تا سه بار به صورت رایگان و
۳-  امکان بهره برداری از سایر منابع میکربی مرکز تا دو بار به صورت رایگان
۴- بهره مندی از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در حوزه خدمات تخصصی شناسایی

براساس اعلام روابط عمومی مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی، از اهدا کنندگان تقاضا می شود فرم مخصوص اهدای نمونه های زیستی را که از طریق سایت مرکز قابل دسترسی می باشد تکمیل نموده و به مرکز ارسال کنند. نمونه های میکربی در صورت تایید مرکز از اهداکنندگان دریافت و پس از کنترل کیفی تکثیر و در اختیار جامع علمی کشور قرار می گیرند. صحت اطلاعات مربوط به نمونه‌های اهدایی به عهده افراد و یا مراکز اهدا کننده خواهد بود./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید