کد خبر:13922
پ

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تاکنون سه بار به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتم و می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و البته این آخرین نامه من برای فسخ قرارداد خواهد بود.

 به گزارش روزانه نیوز و به نقل از  بوژیدار رادوشوویچ با اشاره به نامه فسخ قرارداد با پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط اصلا خوب نیست. قبلا در این‌باره صحبت کرده‌ام اما الان در بلاتکلیفی هستم و باید شرایطم هر چه زودتر مشخص شود.

وی افزود: این اولین نامه من به پرسپولیس نیست بلکه سومین نامه من به باشگاه است. من سه بار این نامه را دادم و می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما به خاطر علاقه‌ای که به تیم داشتم این کار را نکردم. من نامه دادم تا ببینم مسوولان باشگاه آیا اقدامی انجام می‌دهند که این کار را نکرده و حتی یک یورو هم پرداخت نکردند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به خاطر روزها و خاطرات خوبی که با پرسپولیس داشتم و البته هواداران، این کار را نکردم. ۴ سال در پرسپولیسی بودم. اگر بازیکن بدی برای تیم بودم می‌توانستم چنین رفتارها و بی احترامی‌هایی را قبول کنم اما چنین چیزی امکان پذیر نیست.

رادوشوویچ اظهار داشت: این آخرین فرصت من به باشگاه است. حتی مدیر برنامه من چهار بار به باشگاه رفت تا در خصوص وضعیتم صحبت کند اما حاضر به برگزاری جلسه با او نشدند. با این حال تنها مشکل من با بی‌احترامی است و امیدوارم هر چه زودتر شرایط بهتر شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید