کد خبر:13937
پ

دادستان آبادان از پیگیری پرونده ضرب و شتم یک دختر آبادانی خبر داد که فیلم آن اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و جنجال به پا کرده است.

به گزارش روزانه نیوز  و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حمید مرانی‌پور با اشاره به احضار  پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آبادان اظهار داشت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر اتفاق افتاده در این شهر، نسبت به احضار یکی از کارکنان شرکت نفت و برادرش به منظور بررسی صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آنها اقدام کرده است.

وی افزود: اکنون یکی از دوربین‌های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی‌ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می‌دهیم.

دادستان آبادان تصریح کرد: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضایی درج نشده و تنها در اردیبهشت سال جاری این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج کرده بود.

وی ادامه داد: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

مرانی پور تاکید کرد: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از یکی از کارکنان شرکت نفت شکایت کرده و قوه قضاییه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت یادشده و پرونده را رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، انتشار فیلمی در روزهای اخیر از درگیری خانوادگی یک زن در آبادان در فضای مجازی خبر ساز شده است و عده ای هم بدون اطلاع از ماجرا برای این درگیری خانوادگی سناریوسازی کرده اند. /ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید