کد خبر:4887
پ

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که عقل سیاسی ایجاب می‌کند کشورهای حاشیه خلیج فارس از مسیر اشتباهی که پیش گرفتند بازگردند چرا که امضای معاهده با رژیم صهیونیستی تنها فشار سیاسی و اقتصادی بیشتری برای آنها به دنبال خواهد داشت.

 

 

به گزارش روزانه نیوز ، غلامرضا شریعتی  ضمن محکومیت عادی سازی روابط کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی بیان کرد: کشورهای نظیر امارات و بحرین که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند مسیر بسیار خطرناکی را پیش گرفتند که هم منافع خود را به خطر انداختند و هم منافع ملی و منطقه‌ای کشورهای منطقه را مورد تهدید قرار دادند.

 

 

وی در ادامه اظهار کرد: کشورهای منطقه باید ملاحظات امنیتی و منافع خود را در نظر گرفته و جلوی این اقدام خائنانه بایستند. چرا که این عادی سازی روابط در وهله اول به ضرر کشورهای منطقه تمام خواهد شد. توطئه طلبی رژیم صهیونیستی بارز است و راه دادن آن به منطقه منافع ملی کشورها را به خطر می‌اندازد.

 

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای منطقه باید از منافع خود دفاع کنند کشور امارات و بحرین نیز باید بداند که مسیری را که پیش گرفتند در وهله اول ضربه‌ای بزرگی به خود آنان وارد خواهد کرد. رژیم صهیونیستی از لحاظ نظامی در کشورهای حاشیه خلیج فارس غالب است و حضور آنان در این معاهده ننگین قطعا به ضرر آنها تمام می‌شود. چرا که اسرائیل دست برتر را نسبت به آنان دارد.

 

 

وی در ادامه تاکید کرد: امضای معاهده عادی سازی روابط تنها فشار سیاسی و اقتصادی بیشتری برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به دنبال خواهد داشت. عقل سیاسی ایجاب می‌کند تا کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد چنین معاهده‌ای نشوند./ ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید