کد خبر:4949
پ

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: فعال شدن مکانیزم ماشه هیچ تاثیر عملیاتی بر وضعیت فعلی کشورمان نخواهد داشت.

 

 

به گزارش روزانه نیوز ، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای فعال‌سازی مکانیسم، گفت: قطعا مجلس در برابر اقدامات خصمانه آمریکا برنامه‌های خواهد داشت که یکی از آنها تدوین طرح سه‌ فوریتی برای مقابله با این اقدامات است.

 

 

وی با اعلام اینکه فعال شدن مکانیزم ماشه هیچ تاثیر عملیاتی بر وضعیت فعلی کشورمان نخواهد داشت، اضافه کرد: در چند سال گذشته آمریکایی‌ها حداکثر فشار خود را بر کشورمان وارد کرده‌اند و دیگر دستشان خالی شده و خودشان نیز می‌دانند که اقدام جدی دیگر نمی‌توانند علیه ایران انجام دهند.

 

 

نماینده دشتستان در مجلس با تاکید براینکه مطرح شدن فعال‌سازی مکانیزم ماشه از سوی آمریکایی‌ها بیشتر برای ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای علیه کشورمان است، اظهار داشت:با توجه به اینکه انتخابات آمریکا در روزهای آتی برگزار می‌شود، ترامپ سعی دارد برای همراه کردن لابی صهیونیست با خود در این انتخابات، به هر جنگ روانی علیه ایران دست بزند و  فضا را به نفع خود تغییر دهد.

 

 

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تاکید براینکه ایجاد فضای روانی علیه کشورمان بیشتر برای گدایی رای از صهیونست‌ها از سوی ترامپ است، تصریح کرد: قطعاً تحریم آمریکا، فعال شدن مکانیسم ماشه، تهدیدها و فشارها عزم ایران  را برای رسیدن به اهدافش از جمله پیشرفت‌های دفاعی و هسته‌ای کم نمی‌کند./ تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید