کد خبر:14819
پ

حمید صادقی گفت: قراردادهای هندبالیست‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته اما نسبت به شرایط اقتصادی کشور قابل توجه نیست.

به گزارش روزانه نیوز، سرمربی تیم هندبال مس کرمان در خصوص مسابقات دور نخست لیگ برتر هندبال اظهار کرد: دور اول مسابقات به خوبی برگزار شد، گروه ما گروه سخت‌تری بود و تیم‌ها به هم نزدیک تر بودند. در کل بازی‌های خوبی برگزار شد، هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد و هم زمان‌بندی مسابقات طبق برنامه انجام شد. تیم‌ها هم در شرایط آمادگی نسبی بودند. دور اول شرایط برای همه تیم‌ها سخت بود. من فکر می کنم تیم‌ها هندبال خوبی را به نمایش گذاشتند. پخش هم از صداو سیما داشتیم که نقطه مثبت این مسابقات بود که باید از فدراسیون تشکر کرد.

صادقی در ادامه گفت: تیم‌های تازه وارد هم خیلی خوب ظاهر شدند، شاید بازی را هم واگذار کردند اما هندبال خوبی را به نمایش گذاشتند. البته اکثر تیم‌های حاضر به دلیل شرایط کرونا نتوانستند تمرینات را به موقع شروع کنند. بازیکنان از لحاظ بدنی و آمادگی به شرایط ایده‌آل نرسیده بودند.  فکر می‌کنم برای دور بعدی بیشتر تمرین خواهند کرد و بازی‌ها بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان در ادامه در خصوص آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات دور بعد گفت: بعد از چند روز استراحت مجددا تمریناتمان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع کردیم و به یک حد از آمادگی رسیدیم. امیدوارم که مسابقات در موعدی که فدراسیون اعلام کرده برگزار شود. هر تیمی هم که بهتر بتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند نتیجه بهتری خواهد گرفت.

وی در مورد افزایش قرارداد های هندبالیست‌ها گفت: امسال نسبت به سال قبل قراردادها افزایش داشت. برخی از باشگاه‌ها و اسپانسرها دستمزدها را افزایش دادند و حمایت کردند، اما در کل که بخواهیم حساب کنیم نسبت به شرایط اقتصادی کشور قراردادهای هندبالیست‌ها قابل توجه نیست.

صادقی در پایان گفت: امیدواریم امسال با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع کرونا بتوانیم بازی‌ها را در موعد مقرر داشته باشیم. تعطیلی‌های بیش از حد سبب فرسایش می‌شود و آمادگی بازیکنان برهم خواهد خورد. باید شرایط بدنسازی بازیکنان را طوری انجام دهیم که بتوانیم شرایط بدنی آنها را در یک حد خاص نگه داریم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم بهترین کار را برای هندبال کشور انجام دهیم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید