کد خبر:5940
پ

 

به گزارش روزانه نیوز،  این کلوپ با مجوز کانون جهانگردی و اتومبیلرانی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی شده است. همزمان قرار است پنجشنبه، سوم مهرماه و در آستانه روز جهانی گردشگری، کمپرهای ایرانی در محوطه کاخ نیاوران برای یک روز گردهم آیند و این کلوپ رسما فعالیت خود را آغاز کند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرده این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد کرد.

خودروهای مسافرتی یک سبک سفر است که تعداد آن‌ها در ایران درحال افزایش است، هرچند قوانین راهنمایی و رانندگی برای تردد این خودروها در جاده‌های ایران چندان تعریف نشده و بعضی از آن‌ها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می‌شوند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به تازگی مسؤولیت خودروهای سافاری را پذیرفته، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه‌اندازی کلوپ کمپینگ را این‌چنین شرح داده است: «نمایش این وسیله‌های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به آغاز سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.»

یک تحقیق در امریکا  نیز نشان می‌دهد با شیوع ویروس کرونا، میزان استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است و خانواده‌های بیشتری ترجیح می‌دهند با این خودروها سفر کنند.

علاقه‌مندان به حضور و یا شرکت در گردهمایی کمپرها می‌توانند در ساعت‌های اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک ۳۳، حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید