کد خبر:16080
پ

فیلمبرداری فیلم «روزی روزگاری آبادان» با مبتلا شدن محسن تنابنده به کرونا ، که این بازیگر مشغول بازی در آن بود ، متوقف شد.

به گزارش روزانه نیوز، عبدالله اسکندری که همراه با علی اوجی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، درباره آخرین وضعیت محسن تنابنده به ایسنا گفت: خوشبختانه حال ایشان بهتر است و در منزل مراحل درمان را طی می‌کنند.

وی در ادامه فیلمبرداری این فیلم که اولین ساخته سینمایی حمیدرضا آذرنگ است، توضیح داد: فیلمبرداری متوقف شده است چراکه تمام ماجرای این فیلم مربوط به یک خانواده است و وقتی یکی از بازیگران حضور نداشته باشد، امکان فیلمبرداری نیست. هفتاد درصد از فیلمبرداری این فیلم باقی مانده است.

فیلم «روزی روزگاری آبادان» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ ساخته می‌شود و فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده بازیگران اصلی آن هستند.

پیش از این همین اثر را در قالب تئاتر روی صحنه برده بود و حال مشغول ساخت نسخه سینمایی آن است. آذرنگ که از جمله هنرمندان شناخته شده تئاتر است.

محسن تنابنده و همسرش هر دو به این ویروس مبتلا شده‌اند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. در چند هفته گذشته و با افزایش آمار مبتلایان به کرونا، هر روز اخبار بیشتری درباره ابتلای هنرمندان به این ویروس منتشر می‌شود. /ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید