کد خبر:16281
پ

آمادگی بسیار بالای میخاین لوپز اسطوره سنگین وزن کشتی فرنگی جهان بود که ۳ طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد.

به گزارش روزانه نیوز، کشتی گیران کوبا برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک توکیو، اردوی ۶۰ روزه خود را پشت سر گذاشتند.  آزاد و فرنگی کاران کوبا اردوی بلند مدت خود را در یکی از استان‌های این کشور برای آماده سازی جهت حضور پرقدرت در المپیک توکیو پشت سر گذاشتند.

در این اردو، آمادگی بسیار بالای میخاین لوپز اسطوره سنگین وزن کشتی فرنگی جهان بود که ۳ طلای المپیک و ۵ طلای جهان را در کارنامه خود دارد.

اردویی بسیار مفید و بی سابقه که تاکنون در هاوانا پایتخت این کشور برگزار نشده است. کشتی گیران کوبایی در این اردو بسیاری از اوقات دو و حتی ۳ جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند.

من از اشتباه کردن بیزار هستم و به همین خاطر در المپیک اولم در سال ۲۰۰۴ نتوانستم روی سکو بروم ولی در المپیک‌های بعدی جبران کردم و ۳ بار پیاپی قهرمان شدم. استراتژی من کاملا مشخص است و آن هم سخت تمرین کردن، مثل جهنم است. هر روز عرق ریختم و سخت تلاش کردم. من دوست دارم کارم را بدون اشتباه و به بهترین شکل انجام دهم.

کوبا تاکنون موفق به کسب ۱۲ سهمیه المپیک توکیو در کشتی مردان و زنان شده و قصد دارد برای کسب سایر سهمیه ها، کشتی گیران خود را به رقابت های کسب سهمیه المپیک به میزبانی بلغارستان اعزام کند./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید