کد خبر:16571
پ

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد که حریفانی همچون تیم بوسنی باز هم در تقویم بازی‌های دوستانه تیم ایران قرار داشته باشند.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از دراگان اسکوچیچ امیدوارم فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشد، اردوها و بازی‌های بیشتری داشته باشیم و از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد:  پس از برتری 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بوسنی که در دیداری تدارکاتی رقم خورد، اظهار داشت: بازی خوب و سطح بالایی بود. امیدوارم در آینده چنین حریفانی در تقویم بازی‌های ایران باشند، چون به ما برای آینده کمک می‌کنند و باعث می‌شوند تیم هماهنگ‌تر شود. مطمئناً اگر از گروه‌مان بالا برویم و در نهایت به جام جهانی برسیم، حریفان‌مان همین‌گونه سطح بالا خواهند بود و حتی بهتر.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم به تیم کمک کردم. همه ما تلاش زیادی کردیم که در این بازی با صد درصد توان باشیم و برنده شویم. این برای‌مان خیلی مهم بود و خدا را شکر که توانستیم این کار را انجام بدهیم.

اسکوچیچ عنوان کرد: همه تلاش کردیم و همه می‌خواستیم بهترین بازی را ارائه کنیم. در نیمه اول موقعیتی به حریف ندادیم و چند موقعیت هم داشتیم. برای نیمه دوم چند تعویض داشتیم، گل زدیم و توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. این بازی به ما در آینده کمک زیادی خواهد کرد./تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید