کد خبر:16668
پ

تیم ملی سعی داشت کمی به بازیکنان جوان میدان بدهد که این کار خوبی بود چراکه این بازی‌ها به بازیکنان جوان اعتماد به نفس می‌دهد. در مجموع می‌توانم بگویم تیم ما عملکرد بهتری داشت.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از محمد نصرتی درباره تیم ملی برابر بوسنی بعد از مدت‌ها تغییر سیستم داده بود گفت: تیم با سه دفاع بازی می‌کرد که عملکرد خوبی داشت و علاوه‌ بر این که گلی دریافت نکرد، فرصت چندانی هم به حریف نداد.

نصرتی بیان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی نتیجه برای ما خوب بود. این که توانستیم بوسنی را دو بر صفر شکست بدهیم، برای‌مان خوب است. بوسنی با این که گفته می‌شد تیم اصلی خود را نداشت، اما تیم کوچکی نیست و با توجه به این که میزبان بود، می‌خواست پیروز باشد چراکه این نتایج در تاریخ ثبت می‌شود. البته تیم ما هم برخی بازیکنان را در اختیار نداشت.

وی گفت: تیم ملی برابر بوسنی بعد از مدت‌ها تغییر سیستم داده بود. تیم با سه دفاع بازی می‌کرد که عملکرد خوبی داشت و علاوه‌ بر این که گلی دریافت نکرد، فرصت چندانی هم به حریف نداد.

نصرتی افزود: در این اردو و اردوی قبل، تیم ملی سعی داشت کمی به بازیکنان جوان میدان بدهد که این کار خوبی بود چراکه این بازی‌ها به بازیکنان جوان اعتماد به نفس می‌دهد. در مجموع می‌توانم بگویم تیم ما عملکرد بهتری داشت.

وی گفت: درست است که تیم تغییر سیستم داده اما من معتقدم سیستم خیلی نمی‌تواند گره گشا باشد. وقتی بازی جریان دارد اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. مهم این است که مربی بتواند از بازیکنان در بهترین حالت بازی بگیرد. اسکوچیچ این کار را خوب انجام داد و دیدیم تیم ملی خیلی خوب کار کرد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید