کد خبر:16790
پ

از ابتدای امسال تا حوالی نیمه آبان ماه، بیش از 10 هزار کیلوگرم مخدر شیشه از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا کشف و ضبط شده است که در این میان بیش از 90 درصد آن از تولیدات افغانستان بوده که به کشورمان وارد شده است.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از سردار مجید کریمی افغانستان که طی سال‌ها همواره یکی از کانون‌های تولید و قاچاق موادمخدر سنتی به کشورمان بوده است، حالا در تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی هم سهم زیادی از قاچاق را به خود اختصاص داده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا بیان کرد : این مساله یکی از مشکلات جدی ما با افغانستان است،متاسفانه علاوه بر مواد مخدر سنتی، مواد صنعتی هم در این کشور تولید می‌شود و ما در نشستی که اخیرا با مسئولان این کشور داشتیم به آنها تاکید کردیم که که دغدغه ما علاوه بر موادمخدر سنتی، موادمخدر صنعتی و به خصوص ماده روانگردان شیشه هم هست. این موضوع برای ما مشکلات جدی ایجاد می کند و ضرورت دارد که حتما مسئولان افغان اقداماتی را داشته باشند.

وی گفت: طرف مقابل دلیل عدم نظارت کافی را وجود برخی از مشکلات داخلی  ما اعتراض و گلایه خود است و نظارت کافی آنان به خصوص در مرزهای مشترک اعلام کردیم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید