کد خبر:16863
پ

اصل جهاد این است که انقلاب را از بحران بیرون بیاوریم که امروز جهاد ما در سنگر تولید و اقتصاد مقاومتی و دفاع از اقتصاد است و به نظر می‌رسد طلیعه بارز و روشنی را در پیش رو داریم و برای سال ۱۴۰۰ باید از همین امروز برای توسعه این کار هدفگذاری های لازم را انجام دهیم.

به گزارش روزانه نیوز راهبردهای اصلی کمیته امداد اشتغال خانگی است و همچنین بر روی اشتغال روستایی نیز برنامه ریزی لازم را در جهت مهاجرت معکوس به روستاها در دست اقدام قرار داده ایم.

مهندس مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با همت دوستان در سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی و بسیج مستضعفین است در سال ۹۹، بیش از ۷۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در اثربخشی عملی این اقدامات، ادامه داد: به نظر می‌رسد که این اقدام که با محور اقتصاد مقاومتی در استان های پایلوت در حال انجام است قطعا در کشور می‌تواند حرکت بزرگی را به وجود بیاورد.

مهندس بختیاری در ادامه تاکید کرد: خواسته رهبر انقلاب این است که ما چشم به بیرون نداشته باشیم و از ظرفیت‌های بسیار زیاد داخلی بهره ببریم که می‌توانم بگویم امروز همه نهاد های انقلابی این مهم را انجام داده و درصدد برطرف کردن مشکل اقتصاد کشور هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: بسیجیان عزیز و کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌توانند یاران خوبی برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باشند و می‌توانیم با تفکر و روحیه جهادی گزارش اقدامات را ارائه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیر با عنوان اینکه لازم است تیم‌های مشترکی از سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت میدانی بر روند کار نظارت کنند گفت:  همه ظرفیت‌های استان را برای تحقق این کار مهم پای کار بیاورند. این طرح جزو اولویت‌های ما در سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود، تصریح کرد: بهترین کار این است که خود خانواده توانمند شده و اشتغال داشته باشد

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) دو اداره نبوده و بلکه دو نهاد انقلابی هستند، گفت: رهبری توصیه فرمودند با یکدیگر هم‌افزایی و تعامل داشته باشیم و این کار بزرگ را با هدف تحقق اهدف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همان تحقق دولت اسلامی و تمدن سازی است، انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تحقق دولت اسلامی در بعد اقتصاد زیرمجموعه نظریه اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: مهمترین فصل این موضوع اشتغال مولد است که برای اینکه این کار جامعه عمل به خود بگیرد باید به صورت مرتب نظارت و گزارش گیری لازم را از استان‌ها داشته باشیم./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید