کد خبر:16869
پ

قرعه کشی هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته بانوان امروز در حالی با حضور ۶ تیم برگزار می شود که هنوز زمان برگزاری مسابقات به خاطر کرونا مشخص نیست.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان  با وجود این که برای شرکت در رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته بانوان ۶ تیم ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه، هیئت ورزشی جانبازان و معلولان، لرستان و هرمزگان اعلام آمادگی کرده اند و امروز قرعه کشی هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال نشسته بانوان انجام می شود اما به خاطر کرونا هنوز زمان برگزاری لیگ مشخص نیست و بستگی به شرایط این بیماری ندارد.

ایرانمنش در خصوص وضعیت این تیم برای شرکت در پارالمپیک توکیو، سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک قرار بود در مسابقات جهانی کانادا شرکت کنیم که به خاطر کرونا این مسابقات لغو شد، در حال حاضر نیز هنوز هیچ تورنمنتی برای این منظور پیش بینی نشده است.

وی گفت: تورنمنتی برای کسب سهمیه پیش بینی شده باشد، چقدر بازیکنان آماده شرکت در مسابقات هستند، تا زمانی که اردویی برگزار نشود به طور دقیق نمی توانم بگویم بازیکنان از نظر بدنی و فنی در چه شرایطی قرار دارند تا بتوانند در مسابقات کسب سهمیه شرکت کنند. باید مسابقات لیگ و اردوها برگزار شود تا ببینیم بازیکنان در چه سطحی از آمادگی بدنی و فنی قرار دارند./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید