کد خبر:17011
پ

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه گفت: رقابت های جایگزین مسابقات جهانی صربستان برگزار می شود، هر رویدادی قبل از المپیک برای ما مهم است.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه،  رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان لغو شد، برگزاری این رقابت ها با حضور برخی کشورهای علاقه‌مند امیدوار کننده بود اما شیوع کرونا و نگرانی بابت سلامت ورزشکاران باعث لغو این رقابت ها شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه افزود: تصمیم اتخاذ شده است که رقابت های جام جهانی انفرادی جایگزین این مسابقات شود. این رقابت ها برگزار می شود و ما نیز آماده حضور در این رویداد خواهیم شد. با این وضعیت رقابت های کمی در جهان برگزار می شود و از آنجایی که هر شروعی قبل از المپیک مهم است قطعا در این رقابت ها حاضر خواهیم شد.

تدیف خاطرنشان کرد:برگزاری رقابت های کشتی قهرمانی روسیه و محک جدی کشتی گیران، به دلیل شرایط موجود کشتی گیران ما حتی عبدالرشید سعدالله‌یف رهبر تیم شبیه به خودش نبود و از آمادگی آرمانی دور بود. خوشحالم کشتی گیران ما رقابت کردند و برای بهتر شدن تمرین می کنند.

وی  گفت: با نفرات اصلی عازم این مسابقات می شویم چرا که باید مبارزه کنیم و شروع قبل از المپیک برای ما اهمیت زیادی دارد. جلسه برای انتخاب نفرات برگزار می شود و بر اساس شرایط بدنی کشتی گیران تصمیم گیری خواهیم کرد./ایسنا

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید