کد خبر:17400
پ

باشگاه منچسترسیتی که گفته می‌شد در تابستان سال آتی باردیگر برای کشاندن «لیونل مسی» به اتحاد، شانس خود را امتحان خواهد کرد، از این اقدام خود به طور کلی منصرف شده است.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از کارشناس اسپانیایی سِمرا هانتر، باشگاه منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی پیشنهادی مطرح نخواهد کرد. این منبع مطلع در خصوص سن مسی گفته است که وی به سال‌های پایانی دوران فوتبال خود نزدیک شده و مسی را که سیتی به اتحاد خواهد آورد دیگر مسی ۱۷ سال پیش نیست. حتی شخص مسی نیز گفته که وی زودتر از اینکه بقیه فکر کنند به کلمه ترسناک بازنشستگی نزدیک شده است.

مسی بدنبال شکست هشت بر دو بارسا برابر بایرن مونیخ در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، برای نخستین بار در تمام سال‌های حضور در نیوکمپ خواستار جدایی و ترک کاتالان‌ها شد. البته مسی کمی بعد از این تصمیم منصرف شد و تا پایان فصل جاری در نیوکمپ توپ خواهد زد.

هانتر افزود: در کنار این موضوع مشکل مالی است زیرا حتی اگر مسی به عنوان بازیکن آزاد از بارسا جدا شود، دستمزد وی نجومی است؛ او سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو درآمد دارد. این دستمزد به ویژه باتوجه به ایتکه ما در میانه پاندمی جهانی هستیم، بار سنگینی برای سیتی محسوب می‌شود./ایرنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید