کد خبر:17889
پ

کنترل و تضمین کیفیت در راستای توسعه محصولات فناوری نانو، گروه استاندارد و ایمنی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو دوره آموزشی کنترل کیفیت (QC)، ویژه شرکت های تولیدکننده محصولات فناوری نانو را برگزار می‌کند.

به گزارش روزانه نیوز، دوره آموزشی آنلاین کنترل کیفیت (QC) به‌صورت آنلاین به مدت ۱۶ ساعت مختص مدیران، کارشناسان و پژوهشگران فعال در واحدهای کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، ساخت و تولید و تحقیق و توسعه در شرکت‌های تولیدی محصولات فناوری نانو طراحی شده است. فراگیران با گذراندن این دوره آموزشی و اخذ گواهی‌نامه مرتبط، با مسائل و چالش‌های کنترل کیفیت در محصولات فناوری نانو آشنا شده و نحوه پاسخ‌گویی به آن‌ها را می‌آموزند.

“اهداف و کارکردهای استانداردسازی”، “کنترل کیفیت در مراحل چرخه عمر محصول فناوری نانو (طراحی، تولید، بهره‌برداری و وارهایی)”، “قابلیت اطمینان و کیفیت محصول”، “طراحی آزمون برای مراحل گوناگون چرخه عمر محصول”، “تدوین سند استاندارد محصول”، “آشنایی با کنترل کیفیت آماری، نمونه‌برداری و اصول حاکم بر آن”، “تعریف و تشریح کنترل کیفیت (QC) و تضمین مرغوبیت (QA) در محصولات فناوری نانو” و “مدیریت بازخورد و ارتباط با مشتری” از جمله مهمترین مباحث این دوره محسوب می‌شوند.

این دوره آموزشی از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ آذر ماه جاری و از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۷:۰۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و لینک اتصال به دوره از قبل در اختیار شرکت کننده‌ها قرار می‌گیرد.

دکتر مجتبی بحیرایی با بیش از سی سال سابقه مدیریت و تدریس در حوزه استانداردسازی و کیفیت در دانشگاه و صنعت، دکتر مریم محمد روضه سرا مدیرعامل یکی از شرکتهای فناور و با بیش از 10 سال سابقه تدریس مبانی استاندارد سازی و نوآوری در دانشگاه و صنعت، دکتر ابوذر سهرابی جهرمی مدیرعامل یکی از شرکت های فناور و با بیش از 10 سال سابقه مشاوره و تدریس در زمینه ساخت و تولید، مشخصه یابی و استانداردسازی محصولات فناوری نانو، مدرسان این دوره آموزشی ۱۶ ساعته هستند.

در پایان گواهی‌نامه مورد تأیید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت‌نام از طریق وب سایت https://eseminar.tv/wb18178 اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۳۱۰۲۲۱۶-۰۲۱ تماس بگیرند./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید