کد خبر:18197
پ

کمیته‌های تخصصی فدراسیون با توجه به رنکینگ ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور و مقایسه آن با رنکینگ‌های آسیا، دوومیدانی‌کاران را در دو سطح A و B قرار داده‌اند. ما هم با توجه به سطح ورزشکاران از آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از سرپرست دبیری فدراسیون دووومیدانی، دومین جلسه کمیته را برگزار خواهیم کرد که طی آن درخواست آقای ایوب دادروان به عنوان مربی مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهان مبنی بر برگزاری اردو در کیش بررسی شد. این دو ورزشکار در سطح‌بندی ما قرار گرفته‌اند، به همین دلیل با درخواست او موافقت شد و قرار است از ۱۶ آذر به مدت ۴۵ روز در کیش اردو بزنند.

علی رضایی بیان کرد: حمایت از ورزشکارانی که در سطح بندی ما قرار گرفته‌اند اما شرایط حضور در اردوی تیم ملی و شهر دیگری را ندارند که با هماهنگی و نظارت هیات‌های استانی در محل سکونتشان حمایت می‌شوند تا خود را برای قهرمانی آسیا آماده کنند.

رضایی تاکید کرد:کمیته‌های تخصصی فدراسیون با توجه به رنکینگ ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور و مقایسه آن با رنکینگ‌های آسیا، دوومیدانی‌کاران را در دو سطح A و B قرار داده‌اند. ما هم با توجه به سطح ورزشکاران از آنها حمایت می‌کنیم. کسانی که شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند در گروه اول و کسانی که شانس حضور در تیم ملی و قرار گرفتن بین ۶ نفر برتر آسیا را دارند، در گروه دوم قرار گرفته‌اند. البته این سطح بندی برای مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان است که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود:سطح بندی‌ بیش از ۵۰ ورزشکار و مربی در دو گروه قرار گرفته‌اند که مورد حمایت قرار می‌گیرند. در مورد رده‌های پایه هم کمیته رده‌های پایه همین کار را انجام می‌دهد که هفته آینده به دست ما می‌رسد و با تایید فدراسیون حمایت از این رده‌ها را هم  شروع می‌کنیم.

سرپرست دبیری دوومیدانی گفت: برنامه حسن تفتیان به فدراسیون داده شد و قرار است امروز (سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور او و اعضای کمیته سرعت و موانع برگزار شود و برنامه‌اش مورد بررسی قرار بگیرد. ما از تصمیمی که کمیته بگیرد، حمایت می‌کنیم.

او بیان کرد:  با توجه به اینکه برای اولین بار کمیته بانوان را راه اندازی کرده‌ایم، قرار بود هفته قبل یا هفته جاری این جلسه را برگزار کنیم اما برخی از اعضا باید از شهرستان به تهران سفر کنند، بنابراین با توجه به محدودیت‌های تردد نشد اما بعد از این محدودیت‌ها جلسه را برگزار می‌کنیم.

رضایی گفت: همچنین برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی نوجوانان برای حضور در قهرمانی آسیا که اسفند ۹۹ برگزار می‌شود که تمام برنامه‌های ما منطبق با برنامه‌های ستاد مقابله با کروناست. می‌خواستیم اردوی این رده را برگزار کنیم اما شرایط بسیار سخت است، بنابراین قرار شد که بحث رکوردگیری و نظارت رده‌های پایه توسط روسای هیات‌ها که امین فدراسیون هستند، انجام شود و نتیجه آن را تا ۱۰ روز آینده گزارش بدهند. با توجه به شرایط فعلی شاید نتوانیم مسابقه قهرمانی کشور برگزار کنیم اما بر اساس زمان اعلام شده توسط کمیته‌ها و با فاصله زمانی بین ماده‌های مختلفت رکوردگیری را انجام می‌دهیم.  /ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید