کد خبر:18206
پ

شدت برخورد با اوباشگرانی که در کنار فروش مواد مخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ناامنی، درگیری و … می کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از رییس پلیس پایتخت، ضمن تسلیت شهادت سردار فخری زاده این دانشمند توانمند کشورمان که تحت غضب دشمنان قرار گرفت و برای این ملت کار و تلاش کرد و در پایان نیز مزد رزمندگی خودش را با شهادت در راه خدا گرفت. در اجرای هشتمین مرحله از طرح ظفر که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد و بیش از ۲۲۰۰ مواد فروش و معتاد متجاهر در پایتخت دستگیر و جمع آوری شدند.

سردار حسین رحیمی گفت:در این مرحله از طرح ۲۱۵ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه های قاچاقچیان مواد مخدر صادر شد. همچنین ۱۳۱۵ خرده فروش مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی از انهدام شش باند قاچاق مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس در این مرحله از طرح ۷۴ قاچاقچی عمده مواد مخدر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مجموع و در جریان اجرای هشتمین مرحله از طرح ظفر ۲۱۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.۸۶۴ معتاد متجاهر نیز در اجرای این طرح جمع آوری شدند.

سردار رحیمی گفت: شدت برخورد با اوباشگرانی که در کنار فروش مواد مخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ناامنی، درگیری و … می کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان توقیف شده و هشت باب خانه نیز که به محلی برای مصرف مواد مخدر بدل شده بود پلمب شد.

رییس پلیس پایتخت همچنین به ارائه آماری از عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت ۳۶ باند مواد مخدر در تهران منهدم شده و بیش از ۱۹ تن و ۱۶۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد که افزایشی ۱۸ درصدی داشته است./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید