کد خبر:18410
پ

دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید و اتلتیکو به خاطر صعود به یک هشتم نهایی مانند یک فینال خواهد بود.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از بی ساکر، پس از پنج هفته رقابت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در شرایطی قرار گرفته اند که صعودشان به یک هشتم نهایی سخت شده است و دیدارهای هفته پایانی همچون فینال برایشان محسوب می شود.

شکست ۲ بر صفر سفیدپوشان مقابل شاختار و تساوی یک بر یک اتلتیکو برابر بایرن مونیخ دو تیم را مجبور کرده است در آخرین بازیشان در مرحله گروهی خطا نکنند. رئال مادرید میزبان گلادباخ خواهد بود و اتلتیکو برابر سالزبودگ قرار می گیرد و صعود دو تیم اسپانیایی به خودشان بستگی خواهد داشت.

تیم زیدان در حالی مقابل گلادباخ قرار می گیرد که با هفت امتیاز در رتبه سوم جای دارد. شاختار هم امتیاز با این تیم در جایگاه دوم دیده می شود و تیم آلمانی با هشت امتیاز صدرنشین است. اینتر پنج امتیازی هم قعرنشین است. به همین خاطر یک پیروزی سفیدپوشان را راهی مرحله حذفی خواهد کرد. اگر شاختار هم نتواند اینتر را شکست دهد مادرید به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می کند.

در صورت تساوی تیم زیدان مقابل گلادباخ همه چیز به اینتر بستگی خواهد داشت. سفیدپوشان به پیروزی تیم ایتالیایی برای صعود نیاز خواهند داشت و به عنوان تیم دوم در مرحله بعد حاضر می شوند. اگر شاختار مساوی کند یا سه امتیاز بازی را به دست آورد مادرید باید در لیگ اروپا رقابت کند.

یک شکست موجب حذف مستقیم سفیدپوشان از لیگ قهرمانان می شود. اگر این باخت با پیروزی اینتر همراه شود مادرید در انتهای جدول قرار می گیرد و حتی نمی تواند در لیگ اروپا هم رقابت کند.

اتلتیکو خارج از خانه به مصاف سالزبورگ خطرناک می رود. در این گروه بایرن با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرده است. این در حالی است که اتلتیکو شش امتیازی در رتبه دوم دیده می شود و دو امتیاز بیشتر از سالزبورگ دارد. لوکوموتیو با سه امتیاز در انتهای جدول جای دارد.

روخی بلانکو شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد. تیم دیگو پابلو سیمئونه در صورتی که مقابل سالزبورگ شکست نخورد در یک هشتم نهایی رقابت خواهد کرد. یک پیروزی یا یک تساوی جواز حضور قرمز و سفیدپوشان را در مرحله بعد صادر خواهد کرد. اگر سالزبورگ شگفتی ساز شود و سه امتیاز را به دست آورد به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می شود. اتلتیکو هم در لیگ اروپا بازی خواهد کرد. /ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید