کد خبر:18700
پ

بزرگترین زمین‌لرزه در بستک استان هرمزگان با بزرگای ۴.۶هفته گذشته  رخ داد، ضمن آنکه در استان کرمان ۵ زلزله از بزرگای ۲.۹ تا ۳.۴ به ثبت رسید.

به گزارش روزانه نیوز ، زلزله استان هرمزگان با  ۴.۶ هفته گذشته لرزید و بهبهان استان خوزستان نیز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ و سیرچ استان کرمان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ را تجربه کردند. جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

در هجدک استان کرمان زلزله ۲.۹، کامیاران استان کردستان زلزله ۲.۸ و کیاسر استان مازندران زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

در قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله ۳.۲ رخ داد که رومرکز آن در ۱۱ کیلومتری قصر شیرین و ۱۶ کیلومتری خانقین عراق بوده است.

در مرزن آبان استان مازندران زلزله ۲.۵، فریمان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۹، سردشت استان خوزستان زلزله ۲.۶ و نوشهر استان مازندران زلزله ۲.۶ رخ داد.

سیرچ استان کرمان با زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۷ کیلومتری سیرچ، ۳۰ کیلومتری شهداد و ۳۰ کیلومتری ماهان گزارش شد.

بستک استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای با بزرگای ۴.۶ در عمق ۱۶ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۲۷ کیلومتری بستک استان هرمزگان و ۳۱ کیلومتری عمادده و ۳۶ کیلومتری گراش استان فارس به ثبت رسید.

بهبهان استان خوزستان نیز زلزله‌ای به بزرگای ۳.۴ در عمق ۱۱ کیلومتری را تجربه کرد و کانون آن در ۱۴ کیلومتری بهبهان و ۲۷ کیلومتری آغاجاری استان خوزستان و ۲۸ کیلومتری لیکک استان کهگیلویه وبویر احمد بوده است. زلزله‌های ۲.۹ و ۲.۷ از دیگر رخدادهای لرزه‌ای این منطقه است.

در راین استان کرمان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.در مجن استان سمنان زلزله ۲.۹، کوخرد استان هرمزگان زلزله ۲.۸، هجدک استان کرمان زلزله ۲.۹، سفیدآبه استان سیستان و بلوچستان زلزله ۲.۹ و در سمنان استان سمنان زلزله ۲.۷ به ثبت رسید.

اوز استان فارس با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۱ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون آن در ۱۲ کیلومتری اوز، ۲۹ کیلومتری گراش و ۳۰ کیلومتری بنارویه این استان گزارش شد.

تازه آباد استان کرمانشاه زلزله ۲.۸، سفیدآبه استان سیستان و بلوچستان زلزله ۲.۹، اشترینان استان لرستان زلزله ۲.۶ و مراوه تپه استان گلستان زلزله ۲.۵ را تجربه کردند.

در لیکک استان کهگیلویه وبویراحمد زلزله ۲.۵ رخ داد.در لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۵، بستک استان هرمزگان زلزله ۲.۹، سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۶ و عنبرآباد استان کرمان زلزله ۲.۹ به ثبت رسید.

در چقابل استان لرستان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۷ کیلومتری چقابل و ۱۷ کیلومتری پلدختر استان لرستان و ۲۳ کیلومتری دره شهر استان ایلام بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید