کد خبر:19425
پ

جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان در رقابت‌های اسنوکر آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ مقابل هانگ لی نفر ۳۷ رنکینگ جهانی رفت و با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش روزانه نیوز، جیمی وایت، اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌ دست اهل انگلستان که به دلیل محبوبیت فراوانش به او لقب قهرمان مردم را داده‌اند درباره حذف مرد شماره یک اسنوکر جهان از رقابت‌های اسنوکر آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ اظهار کرد که جاد ترامپ خسته است.

کارشناسان معتقد بودند که ترامپ در این دیدار عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

جیمی وایت، اسنوکرباز حرفه‌ای چپ‌دست اهل انگلستان و کارشناس اسنوکر درباره شکست مرد شماره یک اسنوکر جهان و شوک وارده به او و هوادارانش گفت: ترامپ خسته شده است و به استراحت نیاز دارد.

هم‌چنین شب گذشته، رونی اُ سالیوان نفر شماره ۳ اسنوکر جهان به مصاف دینگ جون هوی نفر ۱۰ رنکینگ جهانی رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. با این نتایج هانگ لی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف رونی سالیوان برود.

مسابقات اسنوکر آزاد اسکاتلند ۲۰۲۰ برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۱ برگزار شده و استیو دیویس اولین عنوان قهرمانی مسابقات آزاد اسکاتلند را به نام خود ثبت کرده است.

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز برگزار می‌شود و توسط یورو اسپورت پوشش زنده خواهد شد. برنده این رقابت‌ها می‌تواند ۷۰ هزار پوند برنده شود./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید