کد خبر:5152
پ

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عادی سازی روابط امارات و اسراییل را دهن کجی به جهان اسلام دانست و گفت: امارات بعدها هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

 

به گزارش روزانه نیوز ، مسعود پزشکیان  نایب رییس مجلس شورای اسلامی  با اشاره به عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: پرواز اولین هواپیمای رژیم صهیونیستی از تل آویو به ابوظبی و حضور هیئت ۷۰ نفره آمریکایی-اسرائیلی در امارات یک دهن کجی به ملت‌های اسلامی و جهان اسلام است.

 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از دولت امارات متحده خواستند تا از راهی که رفته، به آغوش ملت‌های اسلامی بازگردد؛ در غیر این صورت امارات بعدها هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: عربستان سعودی هم آسمان خود را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی باز کرده و این نشان می‌دهد که کشورهای عربستان و امارات از دایره کشورهای اسلامی خارج و در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های اسلامی قرار گرفتند که هم به ضرر خودشان و هم ضرر به جامعه اسلامی است.

 

اهانت به مقدسات در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست

 

پزشکیان همچنین در مورد اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: وقتی از آزادی و احترام به عقاید صحبت می کنیم نباید اجازه اهانت به یک میلیارد مسلمان و مقدسات آنها داده شود .

 

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهانت به مقدسات در هیچ کجای دنیا قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: از فرانسه که ادعای مهد تمدن و آزادی دارد انتظار چنین اهانتی را نداشتیم./ موج

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید