کد خبر:11022
پ

 

به گزارش روزانه نیوز، توحید الهام دوست، مدیرعامل این شرکت درخصوص دستگاه ضدعفونی کننده چند فیلتره تولید شده، گفت: این دستگاه یک سیستم هوشمند است که از ترکیب فیلترهای هپا، کربن فعال، نیکل حرارت بالا و همچنین از دو تکنولوژی uvc و پلاسما برای اولین بار در کشور توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: این وسیله قادر به به‌دام انداختن ذرات ریز میکروسکوپی با استفاده از فیلترهای هپاست و بعد از به دام انداختن این ذرات با استفاده از uvc و پلاسما در یک محفظه امن اقدام به ضدعفونی فیلترها می‌کند.

مدیرعامل این شرکت فناور گفت: همچنین این دستگاه با استفاده از فیلتر نیکل حرارت بالا می‌تواند میکروارگانیسم‌هایی که فیلتر هپا توانایی مهار آن را ندارند، از بین ببرد.

بر اساس اعلام وزارت علوم، الهام دوست با اشاره به ویژگی‌های خاص این دستگاه که موجب می‌شود تا میکروارگانیسم‌های ریز و ناشناخته توسط آن نابود شوند و محیط عاری از عوامل بیماری زا باشد، توضیح داد: از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به توانایی نابود کردن ویروس‌ها و باکتری‌های منتقله از راه هوا، تنظیم هوشمند فعالیت سیستم پلاسما و uvc، دارای پنل الکتریکی برای کنترل آسان دستگاه، قابلیت تغییر قدرت دستگاه نسبت به حجم محیط مورد نظر و قابلیت اندازه‌گیری عمر فیلترها و هشدار به کاربر، اشاره کرد./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید