کد خبر:15824
پ

کشور ما بلکه جهان برای اولین بار در تاریخ بشری گرفتار بحرانی ناخواسته به نام کرونا شده است. این بحران از ابتدای اسفندماه سال گذشته وارد کشور و به طبع آن شهر تهران شد که چند ویژگی با خود به همراه داشت.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از سعید خال، روند کار سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه پس از شیوع کرونا ویروس گفت: کشور ما بلکه جهان برای اولین بار در تاریخ بشری گرفتار بحرانی ناخواسته به نام کرونا شده است. این بحران از ابتدای اسفندماه سال گذشته وارد کشور و به طبع آن شهر تهران شد که چند ویژگی با خود به همراه داشت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر اینکه بیش از هشت ماه سخت با مجاهدت پرسنل بهشت زهرا(س) سپری شده است، گفت: آمادگی برای روزهای سخت تر هم داریم و حتی اگر لازم باشد معاونین، مدیران و کارمندان سازمان پا به عرصه امور اجرایی خواهند گذاشت و پلن های لازم برای این کار هم پیش بینی شده است.

او افزود: ابتدا اینکه این موضوع بی سابقه بود و در طول تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا چنین شرایطی وجود نداشته است. ویژگی دوم اینکه آمار آن غیرقابل تصور بود به شکلی که اعداد از ۱،۲،۳،…۲۰،۴۰ و ۸۰ آغاز شد تا روز چهارم فروردین ماه که به ۱۱۹ رسید. اعداد و ارقامی غیرقابل تصور در تهران بود چرا که هرساله نرخ رشد مرگ و میر تهران یک یا دو درصد بود.

خال ادامه داد:  تمام بحران ها در طول تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا نهایتا در مدت ۶ روز تمام شده حتی در زلزله بم نیز بحران ظرف مدت ۸ روز جمع شد اما بحران کرونا بیش از ۲۵۰ روز است که ادامه دارد و اصلا از ابعاد و چشم انداز آینده آن هیچ چیزی مشخص نیست ویژگی سوم نیز این بود که این بحران بیش از ۸ ماه است که آغاز شده و بیش از ۲۵۰ روز از آن می گذرد و انتهای آن نیز مشخص نیست و نمی دانیم چه زمانی تمام خواهد شد. /ایسنا

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید