کد خبر:17194
پ

استقلال تیم محکمی در این بازی نبود. استقلال با تیزهوشی قایدی پنالتی گرفت اما ضعف خط دفاعی و عدم یارگیری مدافعان باعث شد گل دریافت کنیم.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از پیشکسوت تیم فوتبال استقلال آبی‌پوشان پایتخت مقابل فولاد عملکرد خوبی نداشتند و این امر باعث شد تا برابر شاگردان جواد نکونام تن به شکست دهند. بازی در نیمه اول اصلا خوب نبود و بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم اما در نیمه دوم بازی روند بهتری پیدا کرد.

محمد نوری گفت: گل دوم هم به خاطر ضعف مدافعان استقلال به ثمر رسید. پریرا در محوطه جریمه استقلال آزاد بود و این بازیکن موفق شد از استقلال پنالتی بگیرد. به نظر من استقلال در بازیسازی مشکل دارد و با رفتن کریمی، میانه زمین خالی شده است و چند بازیکنی که در خط هافبک بازی کردند، کاملا یک شکل بودند.

وی افزود: خط حمله ما در این بازی تغذیه نشدند و فکر می‌کنم استقلال نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد. تیم باید خط دفاع خود را ترمیم کند. فولاد هم در یارگیری مهاجمان استقلال خوب عمل کرد و باعث شد این نتیجه شکل بگیرد.

نوری ادامه داد:به نظر من تعویض‌های استقلال بسیار دیر انجام شد و کیفیت خوبی نداشت. فکر می‌کنم تعویض‌های بهتری باید دراین بازی انجام می‌شد و امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید