کد خبر:6048
پ

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزش با بیان اینکه درمان «احسان حدادی» در داخل کشور به نتیجه لازم نرسید، گفت: این موضوع را در چند کمیسیون بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم تا او برای ادامه روند درمان راهی آلمان شود.

به گزارش روزانه نیوز؛ «محمد اسدمسجدی» در پایان جلسه امروز (دوشنبه) ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تصریح کرد: حدادی ورزشکار المپیکی است و جایگاه خاصی دارد. درمان او تا حد امکان در ایران ادامه یافت تا به نتیجه مدنظر نرسید. درخواست او را بررسی کردیم و برای درمان خار پاشنه راهی آلمان می‌شود و پزشک معتمدش نیز ضمانت داد که او به مسابقات بازخواهد گشت.

وی درباره اعزام «حمیده عباسعلی» ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران نیز به آلمان، گفت: کمیته ملی المپیک هزینه‌های اعزام او را متقبل شده است.

مسجدی در مورد برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، عنوان کرد: امروز پروتکل‌های تعداد ۲۰ رشته که ارائه داده بودند، مورد بررسی قرار گرفت. خبر خوش این است که وزارت ورزش با بررسی‌هایی که انجام می‌دهد، این پروتکل‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد تا به فدراسیون مربوطه بدهیم. خیلی از فدراسیون‌ها با ما مکاتبانی داشته‌اند و مجوزهایی هم گرفته‌اند و براساس پروتکل‌ها جلو می‌روند.

وی ادامه داد: تکواندو هم شامل این ۲۰ رشته می‌شود که نهایی شدن پروتکل‌ها را از هفته آینده اعلام می‌کنیم.

مسجدی درباره برگزاری لیگ‌های رشته‌های مختلف در فضای باز، خاطرنشان کرد: فضای باز نقطه خوبی است و دست‌مان را باز می‌گذارد. در گذشته هم خیلی از مسابقات در فضای باز بوده و اگر فدراسیون‌ها بتوانند این فضا را ایجاد کنند، به ما هم کمک می‌کنند. البته پاییز و زمستان است و بنابراین باید پروتکل‌ها کامل رعایت شود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید