کد خبر:6051
پ

پیشکسوت آبی‌پوشان با اشاره به تساوی یک بر یک این تیم برابر الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال را تا حالا این‌قدر بدون انگیزه ندیده بودم، روحیه بازیکنان در پایین‌ترین سطح ممکن قرار داشت.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از علی‌رضا نیکبخت واحدی» اظهار داشت: استقلال در مقابل الشرطه تیمی بدون انگیزه و بدون روحیه بود که با روزهای خوبش فاصله بسیاری داشت.

وی افزود: استقلال را تا حالا این‌قدر بدون انگیزه ندیده بودم، روحیه بازیکنان در پایین‌ترین سطح ممکن قرار داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: البته بعد از ورود علی کریمی شرایط تیمی استقلال بهتر شد و توانست چند موقعیت خوب را برای گل‌زنی بر روی دروازه الشرطه خلق کند.

نیکبخت تصریح کرد: بی کفایتی مدیرعامل استقلال باعث شده تا این تیم جام حذفی را از دست بدهد و شانس‌هایش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا کاهش پیدا کند.

وی تاکید کرد: احمد سعادتمند بیش از یک ماه با احساسات هواداران استقلال بازی کرد و با حرف زدن درباره بازگشت آندره‌آ استر‎‌اماچونی سرمربی اسبق تیم، آنها را به بازی گرفت و مقصر اصلی تمام اتفاقات افتاده اوست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با الاهلی عربستان بازی مرگ و زندگی برای استقلال است و به طور حتم آبی‌پوشان تهرانی اگر می‌خواهند به مرحله به صعود کنند باید هر آنچه در توان دارند در زمین به اجرا بگذارند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید