کد خبر:6468
پ

معاون‌ وزیر ورزش در حاشیه بازدید از خوابگاه سایت تیروکمان از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل خوابگاه کمانداران تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، ژاله فرامرزیان در حاشیه بازدید از سایت و خوابگاه تیروکمان اظهار کرد:  این پروژه در مجموعه آزادی است و عملیات آن از شرکت توسعه انجام می‌شود، البته هماهنگی و تعامل و پیگیری را شعبانی بهار از سال گذشته انجام داده و شرکت توسعه هم کار را شروع کرده است.

وی گفت: هرچند محدودیت منابع دادیم اما برای برای فعال شدن خوابگاه طبق  قولی که برای کمک داده بودیم سعی کردیم با کمک به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده این اعتبار را تامین کنیم.

وی گفت: تخصیص این دوره برای بخش عمرانی زیر ۱۰ درصد است ولی چون قول داده بودیم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه خوابگاه و تجهیزات داخل آن می پرداریم که البته ۱۰۰ میلیون تومان هم با شرکت توسعهبرای تجهیزاتی مثل آسانسور صحبت حواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش در خصوص پاداش کشتی گیران، گفت: ما همه روسای فدراسیون را دعوت کردیم که جوایز را اعلام کنند و به جز دو رئیس که نیامدند، بقیه آمدند و سند را امضا کردند. رئیس فدراسیون کشتی و چند رئیس دیگر درگیر بودند و هنوز تعهد را امضا نکردند. تعهد این است که پول را به ورزشکار بدهند و رسید را به ما تحویل دهند. ۱۱ فدراسیون که اعلام کردیم آمدند و امضا کردند.

فرامرزیان در خصوص پاداش تیراندازان خاطرنشان کرد: ما پاداش ۹۸ را هنوز به این فدراسیون پرداخت نکردیم برای جاکارتا مبلغ قابل توجهی دادیم. چون منابع دولت محدود است، تنها بودجه‌های ضروری را می‌گیریم. از تیراندازی هم تعهد گرفتیم که پاداش‌ها اگر پرداخت نشود و رسید را تا یک ماه بعد به ما ندهند، مرحله بعد تخصیص انجام نمی‌شود.

وی در خصوص آغاز اردوهای قایقرانی گفت: با علی نژاد، احمدی و فرهادی‌زاد صحبت کردیم که اگر اردوها در فدراسیونی شروع شد به ما اعلام‌ کنند تا منابع لازم تزریق شود. با وجود محدویت منابع نمی‌گذاریم ورزشکاران در محدودیت باشند ماه پیش ۸ میلیارد و این ماه بیش از ۱۰ میلیارد توزیع داشتیم. بین ۲۵ تا ۳۰ درصد واریز داشتیم و آهنگ پرداخت را با شروع فعالیت‌های فدراسیون اجرا می کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت:  این دو باشگاه واحدهای مستقل هستند و خودشان باید کارهایشان را انجام دهند. ما نظارت می‌کنیم که اسناد گذشته و درآمد و هزینه ثبت و ضبط شود تا وضعیت اموال آنها مشخص شود. در هر دو باشگاه سند اموال گرفته و ارزش گذاری شده تا بخشی از بدهی‌های سال‌های گذشته برای واگذاری پوشش داده شود.

وی تاکید کرد: ما به عنوان متولی اجازه نداریم به شرکت دولتی پرداخت داشته باشیم. در مورد شرکت توسعه هم پروژه‌هایی که برای ما می‌سازد از ردیف ۲۷ صدم درصد پول می‌گیرد. مکانیسم دولت اجازه پرداخت یک ریال به هیچ دستگاه و شرکت دولتی نمی‌دهد. کمک به ورزش حرفه‌ای هم ممنوعیت دارد. اگر یک ریال هم به فرض بپردازیم ذی حسال امضا نمی‌کند و به فرض اگر ذیحساب هم امضا کند، دیوان محاسبات تخلف را اعلام می‌کرد. ما در دیوان محاسبات یک بند در مورد پرداخت متخلفانه به هیچ بخشی نداشتیم.

فرامرزیان در خصوص اظهاراتش در مورد کارمندان گفت: من چنین مصاحبه‌ای نداشتم. به عنوان معاون توسعه منابع و ۱۶ سال سابقه کارمندی دارم، تنها سرمایه یک دستگاه منابع انسانی است و روزی که به وزارت آمدم یک نفر را نیاوردم و همه از همکاران وزارت استفاده کردم و با کمک آنها پیش رفتیم اگر هر مدیری فارغ از منابع انسانی مدیریت کند اشتباه کرده و با استفاده از این نیروها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۵۰ نامه برای افزایش حقوق همکاران به دولت داشتیم. تنها سرمایه‌ای که دارم رضایت همکارانم است و اگر همکارانم‌ احساس کنند که نگاه ناکارمد به آنها دارم من را ناراحت می‌کند.

فرامرزیان در پایان در خصوص شایعه اخیر مبنی بر قهر او از وزارت ورزش و جوانان گفت: من به خاطر این که نوه ام به دنیا آمده بود از وزارت ورزش مرخصی گرفتم تا در کنار دختر و نوه ام باشم. من در طول خدمتم یک روز هم به مرخصی نرفته بودم و این برای اولین بار بود که از وزارت چند روزی را مرخصی گرفتم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید