کد خبر:2795
پ

به گزارش روزانه نیوز علی ضمیر اضافه کرد: مدیریت شهری درحال حاضر با حدود 900 نفر پاکبان و 300 نفرکارگر نگهداری فضای سبز و سایر کارگران حوزه خدمات شهری در مناطق و معابر مختلف مشغول فعالیت بوده و توجه به سلامت آنها در اولویت است و همه آنها به اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش مجهز می باشند و البته کارگران نیز جهت حفظ سلامت خود باید حین کار نسبت به استفاده از ماسک و دستکش توجه جدی داشته‌باشند.

وی ادامه داد: نیروهای فضای سبز نیز در این وضعیت سعی کردند فضای شهر را تغییر داده و آن را برای تقویت روحیه شهروندان شاد و سر سبز نگاه دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان افزود: علاوه بر جمع‌آوری زباله در روز‌های شیوع ویروس کرونا، روزانه مبلمان، تأسیسات شهری و اماکن عمومی سطح شهر نیز ضدعفونی می‌شود.

 

وی اعلام کرد: خوشبختانه هیچ یک از پاکبانان وکارگران خدمات شهری تاکنون به این ویروس مبتلا نشدند، و این امر بیانگر آن است که این شهرداری تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت کرده و جا دارد از تمامی پاکبانان، نیروهای فضای سبز، مدیریت پسماند، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و سایر بخش های شهرداری که در این ایام خدمت می‌کنند، قدردانی کنم و امیدوارم با همراهی مردم زنجیره انتقال این بیماری را  به زودی قطع نماییم.

 

علی ضمیر همچنین افزود: در این روزهای سخت که همه درگیر ویروس کرونا هستند به گونه‌ای عمل کنیم که کار پاکبان‌ها مضاعف نشود و همراه با آنها شهر را تمیز نگهداریم و زحمات همه خادمان مردم در این راه را با شکست مواجه نکنیم.

 

شایان ذکر است ، ایشان از اهداء بن خرید 6 میلیون ریالی جهت تقدیر از زحمات کلیه کارگران در عملیات برفروبی، استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و گفت: در فرصت مناسب به مناسبت روز کارگر از کارگران نمونه امور رفت و روب و جمع آوری زباله تقدیر و تشکر بعمل می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید