کد خبر:8172
پ

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی فقط بنا به درخواست اساتید و تأیید دانشکده به صورت حضوری تشکیل می شوند و تعداد دانشجویان حاضر در کلاس‌ها نیز در شرایط فعلی از ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت یک کلاس بیشتر نخواهد شد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از ضمن بیان این مطلب از پذیرش ۳۶۰۰ تا ۳۸۰۰ دانشجو جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و گفت: سالیانه حدود ۴۰۰۰ دانشجوی جدیدالورود وارد این دانشگاه می‌شوند که ۴۰ درصد این دانشجویان از سیر شهرهای کشور هستند و نیاز به خوابگاه دارند.

وی همچنین به تشریح برنامه‌های آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی برای ترم تحصیلی جاری پرداخت و گفت: دانشجویان قدیمی ما از ۱۵ شهریورماه فعالیت آموزشی خود را به شکل مجازی آغاز کرده اند و ما به تمامی دانشجویان اعلام کردیم اگر تصمیم بر این شد که برگزاری یک کلاس باید “حضوری” باشد، طول دوره برگزاری کلاس حضوری برای دانشجویان به مدت ۶ تا ۷ هفته خواهد بود و باقی کلاس‌ها باید مجازی برگزار شوند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: کلاس‌های آموزشی فقط بنا به درخواست اساتید و تأیید دانشکده به صورت حضوری تشکیل می شوند و تعداد دانشجویان حاضر در کلاس‌ها نیز در شرایط فعلی از ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت یک کلاس بیشتر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان خارجی دانشگاه علامه طباطبایی در ترم جاری به شکل مجازی آموزش می بینند، گفت: حدود ۲۷۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که از این تعداد دانشجویانی که در کشورهای خود امکان اتصال به آموزش مجازی ندارند در خوابگاه های دانشگاه مستقر هستند.

سلیمی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در دوران شیوع کرونا ویروس تعطیل نشدند، اظهار کرد: تا پایان مهر ماه جاری دو پروژه بزرگ عمرانی یعنی پردیس تربیت بدنی و مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی به بهره برداری خواهد رسید./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید