کد خبر:8961
پ

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: در گذشته برخی تیم‌ها با تعداد محدود قهرمان سه رده لیگ تکواندو می‌شدند، اما با تغییر قوانین دیگر این امکان برای آنها وجود ندارد.

به گزارش روزانه نیوز، محسن تمجید درباره پایان فرصت پیش‌ ثبت‌نام لیگ‌های تکواندو و غیبت تیم کن اظهار داشت: دوستان حتماً تمایل به حضور در مسابقات نداشتند که ثبت‌نام نکردند. چگینی مدیرعامل کن عنوان کرده است که به فکر سلامتی بازیکنانش است و تا پروتکل‌ها کاملاً مشخص نشوند در مسابقات ثبت‌نام نخواهند کرد. اینکه ایشان به فکر سلامت بازیکنان خود است بسیار عالی است و آفرین که به فکر سلامتی بازیکنان خود هستند تا دچار مشکل نشوند.

وی در پاسخ به این سؤال که اعتقاد دارد برگزاری مسابقات باعث ایجاد مشکل در سلامت ورزشکاران خواهد شد، گفت: اصلاً چنین اعتقادی ندارم، اما ایشان چنین اعتقاد دارد و باید صراحتاً روی اعتقاد خود بایستد. چگینی اعتقاد دارد سازمان لیگ به سلامت ورزشکاران اهمیت نمی‌دهد و ایشان به فکر سلامت بازیکنان خود است که بسیار عالی است.

سرپرست سازمان لیگ تکواندو در مورد اینکه پروتکل‌های برگزاری مسابقات را برای تیم‌ها تشریح کرده است، گفت: پروتکل‌ها را قرار نیست ما تدوین کنیم و پروتکل‌ها را ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش ابلاغ می‌کنند. این پروتکل‌ها یک کتابچه است و عزیزانی که صحبت می‌‌کنند، اصلاً نمی‌دانند پروتکل چیست. این پروتکل‌ها برای هر ورزش به شکل اختصاصی تهیه و ابلاغ خواهد شد. پیش‌نویس این پروتکل را مطالعه کردم و مخصوص مسابقات پومسه و کیوروگی است و فکر می‌کنم در هفته جاری ابلاغ شود.

تمجید در واکنش به ادعای چگینی و متهم کردن او به نمایش گفت: تا به حال نمایش برگزار نکرده‌ام و تمایلی به اجرای نمایش ندارم. دوستانی که منافع‌شان به خطر افتاده است به دنبال سفسطه برای جابه‌جایی اذهان عمومی هستند و نمایش اجرا می‌کنند. اگر چگینی به دنبال سلامت بازیکنانش بود و ابهام در پروتکل‌ها برای ثبت‌نام داشت، در جلسه هم‌اندیشی با یک لشگر آدم حضور پیدا نمی‌کرد. همه تیم‌ها یک نماینده داشتند، اما ایشان با چهار یا پنج نفر از نیروهای خود در جلسه حاضر شده بود.

بیشتر بخوانید
چگینی: تا زمان نامشخص بودن شرایط در لیگ تکواندو ثبت‌نام نمی‌کنیم/ صحبت‌های تمجید جنبه نمایشی دارد

قهرمان فصل گذشته، در لیگ برتر تکواندو ثبت‌نام نکرد!

وی ادامه داد: کن قصد حضور در مسابقات را داشت، اما با تغییر آیین‌نامه، پروتکل‌ها را بهانه کرده است. تغییراتی که دیگر اجازه نمی‌دهد یک تیم با 15 بازیکن در سه جام قهرمان شود. نباید این‌طور باشد که کن یا هر تیم دیگری با یک تیم در لیگ‌های نوجوانان، برتر و دسته یک حضور داشته باشد و سه جام را به خانه ببرد. سازمان لیگ به دنبال معرفی چهره‌های جدید است تا همه بازیکنان بتوانند در مسابقات حضور داشته باشند. آیین‌نامه سازمان لیگ تا سال گذشته امکان حضور یک بازیکنان در دو یا سه لیگ را می‌داد که جلوی آن را گرفتیم و اعتقاد دارم هر بازیکن فقط باید در یک لیگ حضور داشته باشد.

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که به برگزاری مسابقات با وجود موج سوم کرونا اطمینان دارد، گفت: نسبت به برگزاری مسابقات اطمینان دارم و صد درصد مسابقات برگزار خواهد شد، اما این‌طور نیست که بگویم 10 روز دیگر قطعاً مسابقات برگزار می‌شود. وقتی کشور از حالت پیک در بیاید ما مسابقات را برگزار خواهیم کرد. در هفته جاری مجوز برگزاری صادر خواهد شد و برخی موارد مانند اینکه هر کسی بخواهد وارد سالن بشود باید تست PCR بدهد را می‌توانیم کنترل کنیم، اما اینکه تردد چگونه باشد و کجا غذا بخورند، دست من نیست. با دریافت مجوز نیز منتظر خواهیم شد تا کشور از این شرایط خارج شود و مسابقات را برگزار می‌کنیم.

تمجید با تأکید بر اینکه مسئولیت او در جهت حفظ سلامت بازیکنان بیشتر از همه خواهد بود، گفت: ما برای هر تهدید احتمالی راهکار تعریف کردیم. حتی درِ ورود و خروج بازیکنان متفاوت است و بازیکنان از مسیری که مواد ضدعفونی‌کننده قرار دارد، ورود خواهند کرد و موقع خروج از در پشتی باید خارج شوند و هیچ بازیکن و حتی خود من حق ورود از در خروجی را نخواهد داشت.

وی درباره احتمال حل اختلافات سازمان لیگ و تیم کن و احتمال ثبت‌نام مجدد از این تیم گفت: علی‌رغم اینکه مهلت پیش ثبت‌نام به اتمام رسیده است، اما اگر تیم کن بخواهد با شرایط فدراسیون و سازمان لیگ در مسابقات حضور داشته باشد، باید از طریق مکاتبه برای تمدید پیش ثبت‌نام درخواست کتبی بدهد. ضمن اینکه مواردی مطرح شده است که باعث تشنج در اذهان عمومی و سفسطه شده و خودشان باید آن را مرتب کنند.

سرپرست سازمان لیگ در پایان گفت: اینکه تمجید نمایش برگزار می‌کند هیچ ارتباطی به پروتکل ندارد و نمایش نشان دادن مسائل غیرواقعی است که دوستان انجام دادند. من دکترای مدیریت دارم و به کاری که انجام می‌دهم، ایمان دارم. دوستان در گذشته با 15 بازیکن سه جام کسب می‌کردند، اما حالا متوجه شدند باید در هر رده 15 تا 20 بازیکن داشته باشند و طبیعی است دچار مشکل شوند و نتوانند قهرمانی‌‌های خود را تکرار کنند.تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید