کد خبر:5039
پ

پزشکان مهران رجبی از وخامت حال او خبردادند و خواستار دعای مردم برای این هنرپیشه شدند.

 

به گزارش “روزانه نیوز”  مهران رجبی هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود و حال گزارش ها حکایت از آن دارد که حال وی وخیم است و پزشکان معالج خواستار دعای مردم برای او شده اند.

او برای یک سریال در زنجان به سر می برد که به کرونا مبتلا شد.در گفت و گویی در همان روزهای نخست ابتلا گفته بود:خانواده‌ام بسیار نگرانند اما خوشبختانه اینجا شرایط درمانی به خوبی پیش می‌رود. روی اتاقم ورود ممنوع زده‌اند و در بخشی غیر از کرونایی‌ها مراحل درمانم پیگیری می‌شود. امروز استاندار زنجان دلجویی کردند. رئیس بیمارستان هم پای کار است و امکانات و شرایط مناسبی را برای درمانم درنظر گرفته‌اند.

رجبی از مردم خواست تا دعایش کنند و کرونا را جدی بگیرند، تأکید کرد: مردم حتماً باید دچارش شوند تا قدر سلامتی را بدانند. واقعاً کرونا سرماخوردگی شدید نیست بلکه بیماری کلافه‌کننده‌ و عذاب‌آوری است. نمی‌توان نفس کشید و تب شدیدش نمی‌گذارد خواب راحتی داشته باشیم. باید مراحل درمانش با صبوری طی شود؛ مردم واقعاً کرونا را جدی بگیرند و ملاحظه کنند تا خود و خانواده‌شان به این بیماری دچار نشوند. سفر زیاد نروند و از تردد غیرضرور بپرهیزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای مردم حالمان بهتر شود و هفته دیگر بتوانم به سر صحنه فیلمبرداری برگردم. /اقتصادنیوز

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید