کد خبر:13105
پ

رئیس هیات کشتی قائمشهر گفت: می خواهند استقلال و بازاربرزگ را به فینال ببرند.

به گزارش روزانه نیوز، ساحل نبیلی در خصوص اظهارات رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در رابطه به ظلم انجام شده به کشتی‌گیران تیم استقلال اظهار داشت: نصیرزاده را وقتی مسئول سازمان لیگ کردند شرح وظایفش را به او نگفتند که باید بی طرف باشد. او کلا معنی ظلم را نمی‌داند. اگر رضایتنامه نداده‌ایم ظلم کرده‌ایم؟ اگر تیمی رضایتنامه می‌خواست باید خودش اقدام می‌کرد، استقلال باید برای رضایتنامه این کشتی‌گیران به صورت مکتوب درخواستش را برای ما می‌فرستاد و اگر نیاز نداشتیم رضایتنامه کشتی‌گیران را صادر می‌کردیم.

وی افزود: وقتی قانون وجود دارد و صراحتا در آن ذکر شده که باید رضایتنامه برای کشتی‌گیران از سوی هیأت کشتی صادر شود، کدخدامنشی چه معنی دارد؟ فقط باید قانون اجرا شود. فکر می‌کنم نصیرزاده رئیس شورای حل اختلاف است تا سازمان لیگ. حاج آقا نیا را رضایتنامه‌اش را کرمان صادر کرد در صورتی که همه کارشناسان می‌گفتند این کشتی‌گیر باید به قائمشهر برود. ما وقتی سینا غلامی را نیاز نداشتیم رضایتنامه او را صادر کردیم.

رئیس هیأت کشتی قائمشهر خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه چیزی در گوش رمضانپور خوانده اند که برای رسیدن به تیم ملی حتماً باید در استقلال کشتی بگیرند، در صورتی که فقط دو نفر از گروه B به تیم ملی دعوت شدند. حالا هم با پیج‌های مجازی مظلوم‌نمایی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و به دیگر تیم‌ها فشار می‌آورند تا خواسته‌هایشان را عملی کنند. در قانون ذکر شده که وضعیت سرباز چگونه باشد اما به خاطر معیشت یک نفر قانون را زیرپا می‌گذارند و بدون رضایتنامه کشتی‌گیر سرباز را به استقلال می‌دهند.

نبیلی در رابطه با رفتارهای رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: او می‌خواهد فینال را بین استقلال و بازار بزرگ برگزار کند. این لیگ برای هیچ کس هیچ سودی ندارد به غیر از او که برای خودش رزومه جمع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و برای پست و مقام هر کاری را انجام می‌دهد. او می‌خواهد یک فدراسیون را به ریاست بگیرد. از الان باید همه قانون‌های آن فدراسیون را به صورت رفاقتی حل کنند.

وی در رابطه با صحبت‌های هادی حبیبی در مورد تقوی گفت: من از این مصاحبه خیلی ناراحت شدم اما به این نتیجه رسیدم صد سال دیگر هم تقوی نمی‌تواند سر حبیبی کلاه بگذارد چون او استاد است و این کارها را انجام می‌دهد.

رئیس هیأت کشتی قائمشهر در خصوص برگزاری لیگ برتر کشتی تأکید کرد: این مسابقات خروجی ندارد، فقط رزومه‌ای است برای یک نفر. این لیگ اگر برگزار هم نمی‌شد همین افراد به تیم ملی دعوت می‌شدند. اسپانسر هم دلی برای کشتی کار می‌کند. ما منتظر هستیم این لیگ تمام شود و برای فصل بعد کلاهمان هم باد ببرد در لیگ شرکت نمی‌کنیم.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید