کد خبر:8049
پ

ایران خودرو در حالی تحویل فوری دناپلاس به نمایندگان مجلس را در دستور کار دارد که برخی مشتریان ماه هاست برای تحویل این خودرو انتظار می کشند.

به گزارش روزانه نیوز، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «چرا دنا پلاس به نمایندگان مجلس قسطی و زودتر تحویل می‌شود؟» اعلام کردند:«تعداد زیادی از مردم عادی نزدیک 15 ماه به حساب ایران خودرو بابت ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک واریز کردند ولی متاسفانه خودروها هنوز تحویل نشده است، مخصوصا موعد تحویل سه ماهه دوم سال 99، تقاضا داریم این موضوع پیگیری شود. نمایندگان مجلس که باید از جنس خود مردم باشند و مطالبات مردم را پیگیری کنند چرا از حق نوبت مردم استفاده کرده و خودروهایشان را آن هم به صورت قسطی و زودتر تحویل گرفته‌اند، آیا به مردم عادی هم قسطی خودرو داده می‌شود؟»

در این مورد ابراهیم حسینی، یکی از خریداران دنا پلاس ایران خودرو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه 18 خرداد سال گذشته برای خرید یک دستگاه دنا پلاس دنده اتوماتیک توربوشارژ از ایران خودرو ثبت نام کردم، اظهار داشت: قرار بود این خودرو را خرداد 99 به ما تحویل دهند اما با تاخیر چند ماهه، شهریور امسال طی پیامک و تماس تلفنی خواستند که مابه التفاوت قیمت خودرو را پرداخت کنم.

وی ادامه داد: با توجه به قیمت گذاری جدید این خودرو، مابه التفاوت 155 میلیون تومانی را 16 شهریورماه به حساب ایران خودرو واریز کردیم ولی تاکنون خبری از تحویل خودرو نشده است.

حسینی تصریح کرد: وقتی دلیل را از ایران خودرو جویا می شویم یک روز می گویند سهمیه شما را به نمایندگان مجلس داده ایم، یک روز می گویند قطعه نداریم و یک روز هم می گویند تولید متوقف است. این در حالی است که چند وقت پیش مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که 2 هزار دستگاه دنا پلاس آماده تحویل دارند و تولید این خودرو به روزانه 200 دستگاه خواهد رسید، فقط منتظر اعلام قیمت ها هستیم.

وی افزود: حالا که قیمت جدید دنا پلاس مشخص شده، پس مشکل کجاست که این خودرو را به خریداران تحویل نمی دهند؟ به نظر می رسد قصد دارند خودروها را به صورت قطره چکانی تحویل دهند تا قیمت ها در بازار بالا بماند.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید