کد خبر:6351
پ

معاون هماهنگ کننده پلیس پایتخت، گفت: در تمام جلسات به فرماندهان تاکید کردیم که مراقب سربازان باشند و در خصوص رفتار، اسکان و نوع خدمت آنها کوتاهی نکنند.

به گزارش روزانه نیوز، سردار مسعود مصدق، در حاشیه مراسم صبحگاه سربازان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز گرامیداشت سرباز، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و روز سرباز، اظهار کرد: باید همواره یاد و خاطره شهدای بزرگوار ۸ سال دفاع مقدس بالاخص سربازان دلاوری که برای دفاع از دین جان خود را نثار انقلاب و کشور عزیزمان کردند، گرامی بداریم.

وی با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، افزود: جوانان ما بدانند تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس کشور برگ زرینی در کتاب تاریخ چند هزار ساله ایران است. در این ۸ سال اتفاقاتی رقم خورد که همگی در طول تاریخ ایران بی نظیر بودند؛ لذا تاکید بنده بر این است که جوانان حتماً تاریخ را مطالعه کنند، هرکسی که تاریخ را مطالعه نکند قطعاً در تصمیم گیری برای کشورش دچار مشکل خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فاتب با بیان اینکه سربازان مانند فرزندان ما هستند، تصریح کرد: در تمام جلسات به فرماندهان تاکید کردیم که مراقب سربازان باشند و در خصوص رفتار، اسکان و نوع خدمت آن‌ها کوتاهی نکنند.

وی افزود: در دوران خدمت سربازی یک فلسفه وجود دارد، جوانی که می‌خواهد بعد از تحصیلات خود وارد جامعه شود و تشکیل خانواده بدهد، حتماً بایستی یکسری باید و نبایدهایی را فرا بگیرد. دروازه ورود به جامعه برای یک جوان، خدمت سربازی است.

سردار مصدق عنوان کرد: خدمت سربازی سختی‌های خاص خود را دارد، اما در این دوره مسئولیت پذیری، وقت شناسی، سحرخیزی، بهداشت و … را فرا می‌گیرد و جوان در این دوره در برابر ناملایمات زندگی صبر پیشه کردن را یاد می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ما فرماندهان در مقابل والدین و خانواده‌های سربازان مسئولیت داریم تا حافظ سلامتیشان باشیم، تاکید کرد: وظیفه ما بر این است تا در ارتقا سلامت، صبر، مسئولیت پذیری، تفکر سربازان گام برداریم.

معاون هماهنگ کننده فاتب خطاب به سربازان با تاکید بر حفظ احترام جایگاه پدر و مادر، خاطرنشان کرد: احترام به پدر و مادر یک امر واجب است، خداوند هر چه راکه به شما بخواهد بدهد از برکات دعای خیر والدین است پس باید همه بدانیم والدینی که در قید حیات هستند با احترام با آنها رفتار کنیم و آنان که دستشان از دنیا کوتاه است با دادن خیرات و صدقات یاد آنها را زنده نگه داریم.مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید