کد خبر:1684
پ

رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به سن بالای ناوگان این اداره کل گفت: 47 دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان فرسوده هستند.

به گزارش روزانه نیوز آرش آزادی با بیان اینکه این فرسودگی، عملیات راهداری را با مشکل مواجه کرده است، اظهار داشت: هم اکنون میانگین سن ماشین آلات سنگین این اداره کل 26 سال،  نیمه سنگین 27 سال و سبک 25 سال است.

وی افزود: هم اکنون 410 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات، زیر نظر راهداری استان همدان وجود دارد که از این تعداد تنها 363 دستگاه فعال و آماده به کار است.

آزادی ادامه داد: 32 دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده اند. رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در خصوص بازسازی 18 دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل ابراز داشت: 8 دستگاه سنگین شامل بولدوزر، لودر و گریدر و 10 دستگاه نیمه سنگین شامل کامیون، مایلر و کامیون بنز 911 این اداره بازسازی شدند.

وی از افزوده شدن 2 دستگاه سواری در سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از 60 میلیارد ریال نیاز است.

آزادی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید