کد خبر:9621
پ

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که بتواند جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را در زمین بدهد.

به گزارش روزانه نیوز، سیامک نعمتی پس از بازگشت تیم پرسپولیس به ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ان‌شاالله بتوانیم در فینال هم پیروز شویم و بعد از سال‌ها قهرمانی را به دست بیاوریم.
وی در مورد دعوتش به تیم ملی فوتبال نیز توضیح داد: خیلی خبر خوبی بود. ان‌شالله بتوانم همین روند را در تیم ملی داشته باشم. تشکر می‌کنم از کادر فنی تیم ملی که به من اعتماد کردند و امیدوارم در داخل زمین بتوانم جواب آن‌ها را بدانم.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد حضور در پست دفاع راست نیز گفت: من همه جا و هر جایی که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم.

«محرومیت آل‌کثیر انگیزه بازیکنان پرسپولیس را زیاد کرد». نعمتی با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این حکم غیرمنصفانه بود. محرومیت او انگیزه ما را بالا برد. ان‌شاءالله در این چند روز محرومیتش بخشیده شود. آل‌کثیر در بازی‌ها خیلی تأثیرگذار بود و ما برد مقابل النصر را هم به او تقدیم کردیم.

نعمتی دربار اینکه در بازی برگشت فینال سال 2018 به دلیل محرمیت حضور نداشت اما این‌بار می‌تواند در فینال بازی کند، گفت: برای من خیلی سخت بود که در بازی برگشت فینال 2018 نبودم،‌ولی امیدوارم در سال 2020 آن فینال قبل را جبران کنم.

وی درباره ناراحتی برخی بازیکنان پرسپولیس از مشکلات ملی بیان کرد: ما قبل از اینکه به قطر برویم، خیلی مشکلات داشتیم اما با بچه‌ها حرف زدیم بدون اینکه یک مصاحبه کنیم و آرامش مردم را به هم بزنیم،‌ در مسابقات شرکت کنیم و بتوانیم بهترین نتییجه را کسب کنیم. الان باید شرایط مالی به گونه‌ای باشد که انگیزه بازیکنان بیشتر شود.فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید