کد خبر:20446
پ

رئیس پلیس پایتخت گفت: در راستای اجرای هفتمین مرحله طرح اقتدار، ٢١٤ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران دستگیر شدند.

 

به گزارش روزانه نیوز سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت امروز (چهارشنبه سوم دی ماه) در هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار اظهار کرد: در هفتمین مرحله طرح اقتدار که برای مبارزه با اراذل و اوباش بود، ١٩١ پرونده به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وی ادامه داد: ٦٧ پرونده برای شرارت و درگیری، ٧٦ پرونده برای مزاحمان نوامیس و پارک‌ها، ٢٦ پرونده برای نگهداری، حمل و استفاده غیرمجاز از سلاح‌های جنگی و ٢٢ پرونده هم برای سایر موارد تشکیل شد و در مجموع در این مرحله، ٢١٤ نفر دستگیر شدند.

 

سردار رحیمی بیان کرد: ۴۷ قبضه سلاح سرد در این طرح کشف شد، همچنین ما به هر صنفی که مغازه خود را محل جرم تبدیل کند، هشدار داده و با آن‌ها برخورد می‌کنیم که در همین راستا ۳۳ قهوه خانه و باشگاه ورزشی پلمب شدند.

 

وی گفت: ۵۴ تارنمای اراذل و اوباش نیز شناسایی و مسدود شد و در این عرصه ۱۰ نفر نیز دستگیر شدند.

 

سردار رحیمی ادامه داد: برخورد با عاملان نزاع دسته جمعی و تخریب کنندگان اماکن عمومی ادامه دارد و لحظه‌ای به آن‌ها فرصت نخواهیم داد و در همین راستا ۱۹۱ حکم قضایی اخذ شد.

 

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۷۸ محله و مکان در سطح شهر تهران پاکسازی شدند. در این طرح ۳۱۶۶ فشنگ و مقادیری موادمخدر و مشروبات الکلی نیز از این افراد کشف شد.

 

وی افزود: بازدید‌ها از واحد‌های صنفی ادامه خواهد داشت و ۴۶۰ واحد در روز‌های اخیر مورد بازدید قرار گرفت. نیروی انتظامی با قدرت و با جدیت با اوباش گران برخورد خواهد کرد و این برخورد هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی خواهد بود.

 

سردار رحیمی بیان کرد: ما کاملا تابع قانون هستیم و آن چه که قانون مشخص کند را اجرا خواهیم کرد، اگر قانون تشخیص دهد که این طرح ادامه پیدا کند ما آن را اجرا خواهیم کرد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید