کد خبر:27820
پ

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز رشد و پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار در راستای منویات فرماندهی کل قوا انجام می‌شود و در این راستا برای اعتلا و عزت ایران اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش روزانه نیوز ارتش، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش از یگان‌های مختلف منطقه سوم این نیرو مستقر در شهرستان کنارک، بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جمع فرماندهان گفت: امروز رشد و پیشرفت چشمگیر نیروی دریایی به خصوص در مناطق کم‌برخوردار در راستای منویات فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) انجام می‌شود  و در این راستا برای اعتلا و عزت ایران اسلامی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

خانزادی در ادامه با حضور در شهرک تکاوران حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) و بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم‌الانبیا(ص)، روند ساخت، بازسازی و پیشرفت این پروژه‌های عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین با حضور در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد نیروی هوایی ارتش با اشاره به همکاری‌های سازنده دو نیروی دریایی و هوایی ارتش در این منطقه گفت: بی‌شک اقدامات استراتژیک و مهم مشترک در جنوب کشور، موجب ارتقای توان رزمی و عملیاتی ارتش در این نقطه مرزی کشور خواهد شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید