کد خبر:9979
پ

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش محله مشیریه که اقدام به ایجاد نا امنی و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، سردار علی ذوالقدری در حاشیه اجرای بازسازی صحنه جرم از سوی اراذل و اوباش در محله مشیریه، اظهار کرد: حدود سه هفته پیش تعدادی از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سواری وارد محله مشیریه شده و در آنجا اقدام به عربده کشی و ایجاد نا امنی کردند، به طوری که این موضوع سبب رعب و وحشت اهالی و ساکنان محله شده و آنان خواستار برخورد جدی پلیس با این موضوع بودند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از درگیری به خارج از تهران و یکی از استان های شمال غرب کشور متواری شده بودند، گفت: اقدامات پلیس برای دستگیری این افراد آغاز شد و ماموران پلیس توانستند این افراد سابقه دار را در کمترین زمان ممکن شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اخذ دستور قضایی برای دستگیری این افراد گفت: با اخذ نیابت قضایی عملیات برای دستگیری این اوباشگران آغاز شده و چند روز پیش این افراد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شده و به تهران منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با دستور بازپرس پرونده و به منظور شکستن هیمنه پوشالی این افراد امروز این اوباشگران به محله حادثه بازگردانده شده و صحنه جرم را بازسازی کردند، گفت: عامل اصلی این اقدام یکی از اراذل و اوباش سطح 1 بود که امروز به محل جرم بازگردانده و در محل چرخانده شد تا عاقبت اقدامات خود را ببیند.

به گفته وی، برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم امنیت عمومی از اولویت های پلیس و مطالبات جدی مردم است و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید