کد خبر:7474
پ

 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از ریحانه آرانی، رکوردار پرتاب چکش ایران، به رکوردشکنی دختران دوومیدانی در مسابقات جایزه بزرگ و قهرمانی باشگاه‌های ایران اشاره کرد و گفت: در این مسابقات و در ماده‌های تیمی و انفرادی رکودشکنی‌هایی انجام شد که افتخار بزرگی است و نشان می‌دهد اگر از دخترانمان حمایت شوند، نتایج خیلی بهتری می‌گیرند و مدال‌های رنگارنگی را برای ایران کسب می‌کنند.

او در مورد حمایت‌هایی که در این مدت داشته بیان کرد: حمایت تنها مادی نیست، زمانی که در ارومیه تمرین می‌کردم خانم پریسا بهزادی(نایب رئیس بانوان فدراسیون) پیگیر کارهایم بود و هر هفته با من تماس می‌گرفت. این موضوع انگیزه و امید زیادی به من می‌داد تا خوب کار کنم و موارد امیدوار کننده‌ای را به خانم بهزادی بگویم. به همین دلیل خیلی از او تشکر می‌کنم.

رکورددار پرتاب چکش ایران در مورد وضعیت تمرینات و آمادگی خود گفت: هرچند ساکن ارومیه نیستم اما به خاطر تمرین در این شهر زندگی می‌کنم و آمادگی خوبی دارم به گونه‌ای که در مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌ها دو بار رکورد ملی را شکستم.

او به اهداف خود اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنم تا بعد از قهرمانی باشگاه‌ها، ورودی مسابقات آسیایی را کسب کنم، در سطح آسیا بدرخشم و مدال‌های خوش‌رنگی بگیرم.

آرانی در پایان گفت:از آقای کاوه موسوی(مربی آرانی) و صادق موسوی تشکر می‌کنم که به من لطف زیادی داشتند و حمایتم کردند. همچنین از مادر و پدرم هم تشکر می‌کنم که با وجود دوری از آن‌ها، حمایتم کردند تا رکودشکنی کنم./ایسنا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید